دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: با خرید نزدیک به هزار جلد کتاب موسیقی از ناشران مختلف ، بخش اول تجهیز کتابخانه و‌آرشیو خانه موسیقی به پایان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین در نشست یکشنبه 25 شهریور هیئت مدیره خانه موسیقی ابتدا ساسان فاطمی، رئیس کانون نویسندگان و پژوهشگران خانه موسیقی ضمن ارائه گزارشی از چگونگی خرید کتاب‌های موسیقی گفت: کانون نویسندگان و پژوهشگران ابتدا فهرستی از کتابهای موجود در بازار را از طریق خانه کتاب ایران تهیه کرد و سپس با انتخاب کتاب‌ها و نیز تماس با ناشران معروف و تخصصی در مرحله اول و سپس ناشران غیر تخصصی که کتاب موسیقی انتشار داده اند، به تهیه کتاب‌ها اقدام کرد.

گزارش همشهری آنلاین حاکی‌است که کانون نویسندگان همچنین برای دکور بندی این کتابخانه و آرشیو هم با چند تن مشورت کرده است و نتایج را در اختیار مدیر عامل خانه موسیقی خواهد گذاشت که بخش دوم که ساخت کتابخانه است را پی گیری کند.

همین گزارش حاکی‌است که بودجه خرید کتاب برای کتابخانه از ناحیه هدیه بن سه میلیون تومانی به هیئت مدیره تأمین شد که هیات مدیره خانه موسیقی آن را به کانون نویسندگان سپرد تا صرف این کار کند.

پس از آن هیات مدیره در نشستی تصویب کرد که بودجه ای هم در اختیار مدیر عامل قرار گیرد تا به ساخت کتابخانه هم اقدام کند.

در نشست 25 شهریور هیئت مدیره همچنین درباره نشست هیات مدیره با شورای عالی خانه موسیقی، مقرر شد که در نشستی مشترک برخی مشکلات اهالی موسیقی و سرفصل‌های فعالیت‌های شورای عالی به بحث گذاشته شود.[شورای عالی خانه موسیقی معرفی شدند]

کد خبر 31709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز