همشهری آنلاین: هیات مدیره اصلی خانه موسیقی صاحب یک عضو تازه شد و ساسان فاطمی رئیس کانون پژوهشگران جایگزین محمدعلی کیانی نژاد شد.

با امتناع چندین ماهه‌ای که محمد علی کیانی نژاد از حضور در جلسات هیات مدیره به عمل آورد، ساسان فاطمی، عضو علی البدل جایگزین وی در هیات مدیره اصلی خانه موسیقی شد.
به گزارش همشهری آنلاین در آخرین نشست هیات مدیره و پس از تماس تلفنی با محمد علی کیانی نژاد درباره علت عدم حضورش در هیات مدیره، و غیبت‌های مکرر وی، هیات مدیره تصمیم به جایگزینی ساسان فاطمی، رئیس کنونی کانون نویسندگان خانه موسیقی، به جای وی شد.

انتخابات هیات مدیره خانه موسیقی بهار سال 85 برگزار شد و محمد علی کیانی نژاد به عنوان دومین عضو اصلی هیات مدیره رای لازم را به دست آورد، اما از قراربرخی اختلاف نظرات که تاکنون، کیانی نژاد از گفتن آن سرباز زده است، سبب شده تا وی از حضور در نشست‌های هیات مدیره خودداری کند و حتی در نشست فوق العاده مجمع عمومی نیز حضور نیابد.

سید ابوالحسن مختاباد عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران و اعضای مجمع عمومی 24 نفره خانه موسیقی درباره دلایل عدم حضور کیانی نژاد در جلسات هیات مدیره خانه موسیقی گفت: من اطلاعی از این دلایل ندارم اما این گله مندی را از آقای کیانی نژاد داریم که چرا در نشست مجمع عمومی فوق العاده خانه موسیقی که زمستان سال قبل در این نهاد مدنی برگزار شد، حضور نیافت.

این روزنامه نگار و منتقد موسیقی همچنین گفت:برابر اساسنامه خانه موسیقی، مجمع عمومی بالاترین رکن تصمیم گیری دراین نهاد است  و همین مجمع بود که با رای بالا آقای کیانی نژاد را به نمایندگی انتخاب و روانه هیات مدیره  کرد تا در هیات مدیره دیدگاه‌های آنها را مطرح سازد اما متاسفانه ایشان حتی اعضای این مجمع را نیز محرم ندانستند. این درحالی بود که با طرح مشکلات در مجمع شاید راه حل مناسبی برای مشکل آقای کیانی نژاد ودلایل امتناع وی از حضور در جلسات هیات مدیره پیدا می‌شد.

این عضو اصلی مجمع عمومی خانه موسیقی ادامه داد: در اساسنامه خانه موسیقی تمامی راه‌های اعتراض پیش بینی شده است و متاسفانه آقای کیانی نژاد از هیچ کدام از این راهها برای رساندن منظور خود استفاده نکرده است.

عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران در پایان خواست که اهل موسیقی یا وارد فضای انتخاباتی و فعالیت در نهادهای مدنی نشوند و یا این که به لوازمات آن پای‌بند باشند  و تنها در این صورت است که می توان به نقد وارزیابی و البته رشد آن امیدوار بود.

وی ابراز امیدواری کرد که ساسان فاطمی بتواند با دیدگاه کارشناسانه ونیز شناخت دقیقی که از فعالیتهای صنفی و مدنی دارد منشاء تحولات تازه ای در رویکرد هیات مدیره به فعالیت مدنی گردد.

کد خبر 18219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز