جمعه ۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : همزمان با برگزاری شب موسیقی در تالار وحدت، خانه موسیقی مسابقه ساخت قطعه‌ای برای سال مولانا را با همکاری یک مؤسسه دیگر برگزار خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین در این مسابقه که فراخوان آن قرار است در مراسم هفتمین سال تأسیس خانه موسیقی در تالار وحدت اعلام شود، افراد و آهنگسازان تا پایان فروردین  سال آینده فرصت دارند اثر خود را به نشانی خانه موسیقی ارسال کنند .

اگر چه هنوز از چند و چون و نحوه داوری این آثار خبری منتشر نشده‌است، اما به نظر می‌رسد در صورت نبود بودجه مناسب برای حمایت از این کار استقبال چندانی از آن به عمل نیاید.

خانه موسیقی در شش ماه اخیر نتوانسته بودجه سالانه‌ای را که از وزارت ارشاد می‌گرفت برای سال 85 دریافت کند و با مشکلات وکمبود بودجه فراوانی روبه‌رو شده‌است و تنها درآمد آن حق عضویت اعضا و نیز درآمد ناشی از مشورت به مرکز گسترش آموزش‌های هنری برای نطارت بر کار مربیان موسیقی است .

در فراخوان ساخت قطعه برای سال مولانا قرار است مؤسسه گسترش اندیشه و عرفان مولانا نیز مشارکت داشته باشد.

مراسم هفتمین سال تأسیس خانه موسیقی و روز جهانی موسیقی، قرار است شنبه شب (8 مهر) در تالار وحدت برگزار شود و همزمان از برخی از فعالان موسیقی که در زمینه معرفی مولانا تلاش‌هایی صورت دادند، تجلیل شود.

در این مراسم قرار است از حسین علیزاده و فرهاد فخرالدینی هم به صورت ویژه تقدیر به عمل آید.

کد خبر 4998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز