یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی فوق العاده خانه موسیقی، ساعت 16 روز پنجم اسفند ماه در محل این نهاد مدنی موسیقایی برگزار خواهد شد.

به گزار ش همشهری آنلاین، در این نشست که با تقاضای بازرس خانه موسیقی و تایید هیئت مدیره برگزار خواهد شد، ابتدا تغییر تاریخ برگزاری مجامع عمومی کانون های خانه موسیقی مورد رسیدگی قرار می گیرد و در ادامه تغییرات اساسنامه خانه موسیقی بررسی خواهد شد.

بازرس خانه موسیقی درباره دستور اول این مجمع گفت:برابر برنامه ای که مدیر عامل خانه موسیقی به هیئت مدیره ارائه کرده بود،قرار بود مجامع عمومی سالانه کانون های هشت گانه بعد از نوروز  انجام شود، اما به دلیل آنکه برخی از این کانون ها مهلت دوساله آنها پیش از این تاریخ به اتمام می رسید و برای ادامه کار نیازمند برگزاری مجمع عمومی و انتخابات بودند، لذا تغییر زمان این انتخابات باید به تایید مجمع عمومی اصلی خانه می رسید و به همین دلیل این نکته در نشست هیئت مدیره مطرح شد که در نهایت هیئت مدیره پذیرفت که تغییر زمان انتخابات باید با رای مجمع عمومی باشد.

سید ابوالحسن مختاباد در ادامه درباره دیگر دستور کار مجمع عمومی خانه موسیقی به همشهری آنلاین گفت: با توجه به این که کمیته تغییرات اساسنامه خانه موسیقی روی این اساسنامه کاری جدی و کارشناسانه صورت داده بود و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده هم بهترین فرصت برای تصویب این تغییرات است، پس هیئت مدیره تصمیم گرفت که این تغییرات را هم در همین نشست مورد بجث و بررسی قرار دهد.

به گفته مختاباد از دو هفته قبل پیش نویس تغییرات ایجاد شده در  اساسنامه خانه موسیقی برای 24 عضو مجمع عمومی ارسال شد، تا اگر تغییرات دیگری هم به ذهن اعضای مجمع می رسد هم به صورت مکتوب نوشته ودر روز مجمع به منشی جلسه داده شود تا در زمان خواندن بند یا ماده مورد نظر به بحث وبررسی گذاشته شود.

مختاباد ضمن تمجید از کار کمیته بررسی اساسنامه گفت: اساسنامه خانه موسیقی پس از اصلاح باید به تایید وزارت ارشاد برسد و سپس قابلیت اجرایی پیدا کند.

وی پیش بینی کرد که تغییرات اساسنامه به تایید وزارت ارشاد برسد و از این نظر با مشکل خاصی روبرو نشود، چرا که معتقداست تغییرات بیشتر در جهت یکدست کردن اساسنامه و نیز کاربردی تر کردن آن است.

کد خبر 43376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز