یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی خانه موسیقی با ارائه گزارش هیئت مدیره و بازرس و برگزاری انتخابات عصر یک شنبه، ۱۰ شهریور به کار خود پایان داد.

به گزارش همشهری آنلاین در این مجمع که با حضور ۲۴ عضو و سه رای وکالتی برگزار شد،‌ پس از تشکیل هیئت رئیسه مجمع به ریاست رامین جزایری ابتدا دکتر محمد سریر به ارائه فعالیت های خانه موسیقی و هیئت مدیره دردو سال اخیر پرداخت و سپس حمید رضا نوربخش و داریوش پیرنیاکان، مدیر عامل و دبیرو سخنگوی خانه موسیقی نیز نکاتی را درباره فعالیت‌های خانه موسیقی بیان کردند.

در ادامه سید ابوالحسن مختاباد، بازرس خانه موسیقی ضمن ارائه گزارش مالی فعالیت های خانه موسیقی برخی ایرادات اساسنامه‌ای هیئت مدیره را مطرح کرد.

در ادامه رای گیری به عمل آمد که به ترتیب دکتر محمد سریر، حمید رضا نوربخش، داود گنجه‌ای، داریوش پیرنیاکان، تقی ضرابی، نصرالله ناصح‌پور و فرشاد توکلی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و هنگامه اخوان و فرزاد دانشمند به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در انتخاب بازرس هم سید ابوالحسن مختاباد به عنوان بازرس اصلی خانه موسیقی انتخاب شدو عمران حیدری بازرس علی البدل شد.

به گزارش همشهری آنلاین مجمع عمومی خانه موسیقی از ترکیب اعضای پیوسته نه کانون این نهاد مدنی تشکیل می‌شود که انتخابات کانون‌ها، پیش از این در ماه‌های خرداد و تیر در خانه هنرمندان، تئاتر شهر و خانه موسیقی برگزار شده بود.[انتخابات مجامع نه گانه خانه موسیقی]

کد خبر 62115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز