سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین : حمید رضا نوربخش ، خواننده آواز و از شاگردان محمد رضا شجریان با اکثریت آرای اعضای هیات مدیره خانه موسیقی به عنوان پنجمین مدیر عامل خانه موسیقی انتخاب شد.

به گزارش همشهری آنلاین در نشستی که عصر یک شنبه (12 شهریور) در محل خانه موسیقی برگزار شد ، حمیدرضانوربخش با 5 رای موافق، یک رای ممتنع و یک رای مخالف به عنوان مدیرعامل خانه معرفی شد.

 دراین نشست  داودگنجه ای (مدیرعامل موقت ) محمدسریر (رییس هیات مدیره) داریوش پیرنیاکان (دبیر وسخنگو)، هوشنگ ظریف، محمدعلی کیانی نژاد، رامین جزایری و حمیدرضا نوربخش حضور داشتند.

نوربخش ،عضوهیات مدیره کانون خوانندگان موسیقی ایرانی بوده و در انتخابات داخلی این کانون به عنوان آخرین نفر به جمع هیات مدیره کانون آواز راه یافت . وی در دوره  قبلی  به عنوان بازرس هیات مدیره خانه موسیقی فعالیت داشته و قرار است دبیری جشن موسیقی امسال راکه ماه آینده در تالار وحدت برگزار می شود برعهده بگیرد .

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که  از ابتدای تاسیس خانه موسیقی تاکنون حسین علیزاده، محمد سعید شریفیان، فریدون ناصری، کامبیز روشن روان و داود گنجه ای (برای دوره ای کوتاه) مدیر عاملی این نهاد را عهده دار شدند.

داود گنجه ای که به صورت موقت چند ماهی مدیرعاملی خانه را  برعهده گرفته بود دلایل رد این مسئولیت و نپذیرفتن ادامه مسئولیت مدیریت عاملی خانه موسیقی را میدان دادن به جوانان عنوان کرد و گفت: "بهتر دیدم که مدیرعاملی خانه را به جوانی با ایمان، پرتوان و با برنامه بسپاریم و من امیدوارم در این انتخاب، هیات مدیره اشتباه نکرده باشد؛ من ضمن تبریک به آقای نوربخش اعلام می دارم که کما فی السابق در خدمت به هنرمندان و همکاران محترم و عزیزم هستم و دوست دارم خدماتم در خفا و به دور از ریا و تملق ارائه شود و این موضوع را توفیقی برای خودم می دانم که بتوانم گرهی از گره های همنوعانم بگشایم."

کد خبر 3547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز