دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین نشست شورای عالی خانه موسیقی 29 اردیبهشت در محل خانه موسیقی برگزار خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین دکتر محمد سریر رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی ضمن اعلام این خبر به فارس از نخستین جلسه شورای عالی خبر داده است، در حالی که بنا بر اطلاعات موجود این دومین نشست شورای عالی خانه موسیقی از بدو شکل گیری به شمار می‌رود.

نخستین نشست شورای عالی خانه موسیقی در دور جدید مهر ماه گذشته در محل خانه موسیقی برگزار و محمدرضا شجریان به ریاست این شورا انتخاب شد.[شجریان رئیس شورای عالی خانه موسیقی شد]

دکتر سریر افزود: بعد از تشکیل شورای عالی خانه موسیقی به دلیل ترافیک کاری و برخورد با مناسبت‌های گوناگون، این شورا نتوانست تشکیل جلسه دهد اما بر این اساس اولین جلسه این شورا به همراه هیئت مدیره خانه موسیقی 29 اردیبهشت در خانه موسیقی برگزار می‌شود.

وی در خصوص مسائل مورد بررسی در این جلسه افزود: تبیین برنامه‌های موسیقی و نیز فعالیت‌های خانه موسیقی در سال جدید در این جلسه مطرح و بررسی می‌شود.

از سوی دیگر حمید رضا نوربخش، مدیر عامل خانه موسیقی، در گفت و گویی با خبرگزاری مهر از برگزاری این نشست بدون حضور شجریان خبر داد.

شجریان به همراه گروه خود در حال برگزاری کنسرت در اروپا و آمریکا است و اواسط خرداد برمی‌گردد.

به گزارش همشهری آنلاین شورای عالی خانه موسیقی بالاترین نهاد در خانه موسیقی به شمار می‌رود و ریاست دوره تازه آن را محمد رضا شجریان عهده دار است و فرهادفخرالدینی، هوشنگ ظریف ،دکتر شاهین فرهت، کامبیز روشن روان، دکتر مصطفی کمال پورتراب و داود گنجه‌ای اعضای اصلی این شورا را تشکیل می‌دهند که در آن دکتر پورتراب نایب رئیس و روشن روان دبیری این نهاد موسیقایی را عهده دارند

کد خبر 51658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز