شنبه ۱ مهر ۱۳۸۵ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین شعبه خانه موسیقی با حضور داریوش پیر نیاکان، دبیر و سخنگوی هیات مدیره خانه موسیقی در تبریز تاسیس شد.

به گزارش همشهری آنلاین، داریوش پیرنیاکان که به عنوان نماینده و ناظر خانه موسیقی در مجمع اولیه خانه موسیقی شعبه تبریز شرکت کرده بود از حضور بیش از 50 نفر از فعالان موسیقی این شهر در این نشست خبر داد و گفت که دوازده نفر از موسیقی دانان تبریز به انتخاب مجمع عمومی برای هیات موسس خانه موسیقی شعب تبریز انتخاب شدند که قرار است تدوین اساسنامه، دعوت برای برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان را برگزار کنند.

گزارش همشهری آنلاین حاکی‌است که پیش از این تشکلی 300 نفره از اهالی موسیقی تبریز در این شهر شکل گرفته بود که با مذاکره خانه موسیقی با اعضای اصلی آن تشکل، آن‌ها ترجیح دادند که با برگزاری انتخاباتی مجدد، به عنوان شعبه‌ای از خانه موسیقی فعالیت کنند.

حسین ساجدی، سید ودود مظهری، قادر رودکیان، مهدی بانی خیر، مراد کاشف، چنگیز مهدی پور، رامین عباچی، هومن عطار، بابک بهجت، یونس حسین خواه، حسین عبدالعظیم زاده و رامین مجلسی اعضای هیات موسس خانه موسیقی شعبه تبریز هستند.

پیش از این شعبه‌های خانه موسیقی درشهرهای بروجن، اصفهان، شیراز و نیشابور آغاز به کار کرده بودند.

به رغم تقاضای فراوان برای ایجاد شعبه در شهرستان‌ها، ‌به دلیل عملکرد کند خانه موسیقی مرکز، در هشت سال از عمر این نهاد موسیقایی تنها همین تعداد شعبه ایجاد شده‌است.

کد خبر 4598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز