جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی عادی سالانه خانه موسیقی که مطابق روند دوره های گذشته باید در خرداد ماه برگزار می‌شد با بیش از دو ماه تاخیر یازدهم شهریور برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین در این مجمع طبق سنوات گذشته و بر اساس بندهای اساساسنامه، هیات مدیره و نیز بازرس گزارش فعالیت‌های سالانه خود ونیز توازن مالی را به مجمع عمومی ارائه می‌کنند.‌
همین گزارش حاکیست در این مجمع مطابق اساسنامه انتخابات بازرس هم باید صورت بگیرد.
مجمع عمومی خانه موسیقی از 24 نفر تشکیل شده است. از هر کدام از کانون‌های هشتگانه خانه موسیقی، سه نفر به عنوان نماینده در مجمع عمومی حضور دارند.
بهمن ماه سال گذشته مجمع عمومی فوق العاده خانه برای ارائه پیشنهادات تغییر اساسنامه و انتخاب اعضای شورای عالی در خانه موسیقی تشکیل شد.

همچنین اوایل اردیبهشت امسال هم دومین مجمع عمومی فوق العاده خانه موسیقی تشکیل شد که درنهایت مقرر شد تیمی مرکب از نمایندگان هر کانون به بررسی اساسنامه بپردازندو نتیجه را به هیات مدیره برای ارائه به مجمع عمومی  انتفال دهند.

در  مجمع اردیبهشت ماه [گزارش همشهری‌آنلاین از مجمع عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی] اعضای شورای عالی خانه انتخاب شدند اما کمبود وقت فرصتی برای رای گیری درباره تغییرات اساسنامه باقی نگذاشت.  

هم اکنون حمید رضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی است که از شهریور ماه گذشته به این سمت انتخاب شد.[حمید رضا نوربخش مدیرعامل خانه‌موسیقی شد]

نوربخش پس از تصدی خود به این سمت برنامه‌ هایش برای ارتقای خانه موسیقی را در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد. [برنامه‌های پنجمین مدیرعامل خانه‌موسیقی]

کد خبر 29131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز