همشهری آنلاین: جشن سالانه خانه موسیقی ساعت 7 بعد ازظهر دوشنبه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و در آن از پرویز مشکاتیان و گروه کامکارها تجلیل به عمل خواهد آمد.

حمید رضا نوربخش، مدیرعامل و مدیر اجرایی جشن خانه موسیقی ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: در این جشن  که برای نخستین بار درتالار بزرگ کشور برگزار می‌شود، حسین علیزاده به تکنوازی ساز می‌پردازد و گروه کامکارها به سرپرستی هوشنگ کامکار اجرای برنامه خواهند داشت.

نوربخش همچنین از اجرای دو نی نوازی شیر محمد اسپندار نوازنده پیشکسوت سیستان و بلوچستان و نیز گروهی از نوازندگان محلی این استان خبر داد و گفت که در کنار آن گروه ارکستر زهی پارسیان هم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

به گفته نوربخش، بخشی از بلیت‌های این کنسرت به صورت مهمان دراختیار اعضای کانون‌های خانه موسیقی قرار می‌گیرد و بخشی دیگر نیز در معرض فروش عمومی قرار خواهد گرفت.

خانه موسیقی سال گذشته در مراسمی که در تالار وحدت برگزار شده بود، از فرهاد فخرالدینی و حسین علیزاده تجلیل به عمل آورد ونیز به مناسبت تلاشهای شهرام ناظری در شناساندن مولانا از وی نیز قدردانی کرد. [گزارش همشهری‌آنلاین از جشن خانه‌موسیقی در تالار وحدت]

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که جشن خانه موسیقی هر ساله در روز نهم مهر که از آن به عنوان روز جهانی موسیقی یاد می‌شود، برگزارمی‌شد که به دلیل همزمانی این روز با ایام ماه مبارک رمضان، با تاخیری چند هفته‌ای در 23 مهرماه برگزار خواهد شد

کد خبر 33416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز