دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشن خانه موسیقی که در سال‌های گذشته چند روز به طول می انجامید، امسال تنها در هشتم مهرماه با عنوان شب موسیقی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین در این برنامه که همزمان با روز جهانی موسیقی برگزار خواهد شد، هفتمین سال تاسیس خانه موسیقی جشن گرفته می شود.
ارائه گزارش مدیر عامل تازه خانه موسیقی درباره فعالیت‌های یک سال اخیر این نهاد، تجلیل از هنرمندانی که در زمینه معرفی مولانا نقش داشته اند و نیز اجرای چند گروه موسیقی از جمله برنامه‌های شب موسیقی است.

پیش از این حمید رضا نوربخش، مدیر عامل تازه خانه موسیقی گفته بود که جشن خانه موسیقی را با کیفیت تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد کرد. نوربخش در سال‌های قبل جشن خانه موسیقی نیز از دست اندرکاران اصلی این جشن بود که انتقاد برخی از اهالی موسیقی را به دنبال داشت.

گزارش همشهری آنلاین‌ حاکیست که در چند سال اخیر خانه موسیقی و برخی از اهالی موسیقی تلاش‌هایی را صورت دادند که بتوانند روز نهم مهر را که با روز تولد ابونصر فارابی همزمان است، به عنوان روز ملی موسیقی ایران در تقویم مناسبت‌های سالانه بگنجانند که به رغم موافقت کمیته کارشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی دراین زمینه، درنهایت  پرونده این روز در شورای عالی تصویب کننده روزهای مناسبتی مختومه شد.

کد خبر 4348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز