یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: خانه موسیقی به پاس سال‌ها تلاش ناصر مسعودی خواننده پیشکسوت و پر آوازه گیلانی، از وی تقدیر به عمل می‌آورد.

به گزارش همشهری آنلاین  این تصمیم در نشست هیات مدیره خانه موسیقی اتخاذ شده است و قرار است در ساعت 17  روز ششم آبان ماه در تالار از  چند دهه تلاش و کوشش مستمر این هنرمند پیشکسوت آواز و خواننده پر آوازه و محبوب گیلانی تقدیر به عمل آید .

در این مراسم علاوه بر سخنرانی احمد ابراهیمی و همایون خرم ،دو گروه موسیقی همنوازان تلویزیون و گروه گیلانی قطعاتی را با صدای  مسعودی اجرا می کنند .

اجرای تکنوازی کمانچه هادی منتظری ، قرائت شعرواجرای ترانه جدید میرزا ،‌‏با شعر "رضایی" و آهنگ "علی اکبر" به سرپرستی"مهیار فیروز بخت" آهنگساز و نوازنده کمانچه و ویلن  از دیگربرنامه های این مراسم است.

"ناصر مسعودی"، در ششم فروردین ماه سال 1314 در شهر رشت متولد شده و در طی 50 سال کار هنری خود ضمن همکاری با هنرمندان بزرگی چون "حسن کسایی" ،" جلیل شهناز"و...  در رادیو و تلویزیون ملی ایران و برنامه گل ها همکاری داشته و آثار ماندگاری را خلق کرده است.

آخرین اجرای صحنه ای مسعودی با ارکسترملی به رهبری فرهاد فخرالدینی بود که دو سال قبل در تالار وحدت برگزار شد. یکی از ماندنی ترین ترانه های مسعودی اجرای تصنیف میرزا در سریال کوچک جنگلی بوده  است.

حضور در این مراسم رایگان است و علاقه مندان به  حضور در این برنامه می توانند برای دریافت کارت ورودی به خانه موسیقی مراجعه کنند.

خانه موسیقی اعلام کرد در صورت تقاضای بیش از ظرفیت سالن، اولویت دریافت کارت با اعضای خانه موسیقی خواهد بود.

کد خبر 6389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز