سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هیئت مدیره خانه موسیقی در نشست روز یکشنبه یکم اردیبهشت خود با برگزاری مجامع عمومی کانون‌های ۹ گانه این نهاد صنفی مدنی موافقت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین در این نشست که با حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره برگزار شد‌، حمید رضا نوربخش، مدیر عامل خانه موسیقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خانه موسیقی گفت: برابر هماهنگی های به عمل آمده با دست اندرکاران تالار وحدت و رودکی نوبت اول مجامعه عمومی کانون های خانه موسیقی از سوم خرداد آغاز و تا ۲۲ خرداد به طول خواهد انجامید.

بر اساس این گزارش مجمع عمومی‌کانون نوازندگان سازهای ایرانی که پرتعداد ترین کانون خانه موسیقی است در ساعت ۱۰ تا ۱۲ سوم خرداد در تالار وحدت برگزار می شود.

 آخرین مجمع عمومی را نیز کانون سازندگان ساز، در ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز ۲۲ خرداد ماه در محل خانه موسیقی، ساختمان فاطمی برگزار می کنند.

تاریخ و زمان برگزاری مجامع عمومی به شرح زیر است:

  • کانون نوازندگان ساز ایرانی، جمعه ۳ خرداد، از ساعت ۱۰ تا ۱۲، تالار وحدت
  • کانون نوازندگان کلاسیک، شنبه ۴ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، سالن رودکی
  • کانون صدابرداران، دوشنبه ۶ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، خانه موسیقی(فاطمی)
  • کانون خوانندگان سنتی، سه شنبه ۷ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، سالن رودکی
  • کانون خوانندگان کلاسیک، پنجشنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۱۷، سالن رودکی
  • کانون آهنگسازان، شنبه ۱۱ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، سالن رودکی
  • کانون مدرسان، دوشنبه ۲۰ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، سالن رودکی
  •  کانون پژوهشگران، سه‌شنبه ۲۱ خرداد ماه، ازساعت ۱۵ تا ۱۷، خانه موسیقی(فاطمی)
  • کانون پژوهشگران، چهارشنبه ۲۲ خرداد، از ساعت ۱۵ تا ۱۷، خانه موسیقی(فاطمی)

اعضای کانون‌های ۹ گانه که علاقه‌مند شرکت در انتخابات هیئت مدیره کانون‌ها هستند تا دو هفته آینده فرصت دارند تا درخواست خود را به صورت کتبی به هیئت مدیره کانون خود ارائه کنند. 

 هر کدام از اعضای خانه موسیقی که علاقه‌‌مندند نامزد انتخابات هیئت مدیره کانون‌های خانه موسیقی باشند، می‌توانند درخواست خودرا به صورت کتبی به هیئت مدیره‌کانون مورد نظر خود ارائه کنند.

اعضا می‌بایست درخواست خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست به خانه موسیقی ارائه کنند. تمامی اعضا می‌توانند در صورت تمایل نامزد انتخابات هیئت مدیره کانون‌ها شوند.

اعضایی که در دو کانون یا بیشتر عضو هستند تنها می‌توانند در یکی از این کانون‌ها نامزد انتخابات هیئت مدیره باشند.

بر اساس گزارش همشهری آنلاین پس از انتخاب اعضای کانون‌های ۹ گانه، مجمع عمومی اصلی خانه موسیقی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بارزس برگزار می‌شود.[برگزاری مجمع عمومی خانه موسیقی برای انتخاب چهارمین هیئت مدیره]

کد خبر 49475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز