شنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقبال از بلیت‌های کنسرت کامکارها سبب شد تا دست‌اندرکاران خانه موسیقی زمان 48 ساعته رزرو بلیت را به 24 ساعت تبدیل کنند.

به گزارش همشهری آنلاین از خانه موسیقی، این نهاد صنفی که برای نخستین بار مدیریت اجرایی کنسرتی در چنین حجمی را یک تنه پذیرفته است، سه روز قبل در اطلاعیه ای اعلام متقاضیانی که بلیت های کنسرت بزرگ کامکارها را از طریق سایت خانه رزرو کرده اند تا 48 ساعت فرصت دارند تا نسبت به هماهنگی برای دریافت بلیت خود اقدام نمایند.

این اطلاعیه درحالی صادر شد که در بیرون از مجموعه خانه موسیقی زمزمه هایی مبنی بر فروش بلیت کنسرت در بازار سیاه به گوش رسید.

خانه موسیقی در این اطلاعیه به حجم بالای رزرو بلیت ها اشاره کرده بود و آورده بود که برای جلو گیری ازایجاد بازار سیاه آن بخش از رزروهایی که بعد از 48 ساعت به هر دلیلی تعیین وضعیت نشوند، باطل محسوب شده و خانه موسیقی تعهدی نسبت به تحویل بلیت به این افراد ندارد.

همین گزارش حاکیست که امروز خانه موسیقی در اطلاعیه ای دیگر ضمن خبر دادن از  پایان یافتن بلیت های 18 هزار تومانی کنسرت کامکارها ، اعلام کرد که از روز شنبه اعتبار رزرو بلیت ها 24 ساعت خواهد بود و اضافه کرد که هریک از افرادی که دراین فاصله موفق به تماس برای هماهنگی دریافت بلیت نشده باشند رزرو آنها لغو ودر صورت موجود بودن بلیت باید مجددا مبادرت به رزرو وخرید نمایند.

علاقه مندانی که خواهان رزرو بلیت اند می توانند به نشانی اینترنتی خانه موسیقی مراجعه کنند ویا با شماره ها 66917712و66917711 تماس بگیرند.

کد خبر 7300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز