همشهری‌آنلاین: سرلیست ائتلاف بزرگ اصولگریان با بیان اینکه برای اثبات وفاداریمان به آیت الله مهدوی کنی ادامه فعالیت این ائتلاف را متوقف کردیم، گفت: متوقف شدن ائتلاف بزرگ اصولگرایان به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست.

ابوالحسن نواب

ابوالحسن نواب ضمن تائید منحل شدن ائتلاف بزرگ اصولگرایان اظهارداشت: برای اثبات وفاداری به آیت الله مهدوی کنی که عصاره فضائل روحانیت بعد از مقام معظم رهبری هستند این ائتلاف انتخاباتی را منحل کردیم.

وی با بیان اینکه قصد ما از تشکیل این ائتلاف گرم کردن بازار انتخابات مجلس بود، افزود: احساس کردیم که آیت الله مهدوی کنی از نام این ائتلاف ناراحت هستند؛ بنابراین ادامه فعالیت ائتلاف فراگیر اصولگریان را متوقف کردیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مباز در پاسخ به این سوال که آیا اعضای این ائتلاف از انتخابات کناره‌گیری خواهند کرد؟ به مهر گفت: نه، اسامی اعضای ائتلاف بزرگ اصولگرایی در فهرست‌های دیگر انتخاباتی وجود دارد؛ مثلا نام بنده در 5 لیست دیگر هست بنابراین منحل شدن این ائتلاف به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست.

ائتلاف بزرگ اصولگرایان عصر امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای انحلال خود را اعلام کرد.

در این بیانیه تصریح شده بود که این گروه با توجه به احترام خاصی که برای آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی قائل است به حرمت آنان، ائتلاف بزرگ اصولگرایان را منحل اعلام می‌کند.

کد خبر 161667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز