همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ارائه فهرست‌های متخلف از سوی اصولگریان را امری قبیح دانست و تاکید کرد: در نظر سنجی‌های صورت گرفته فهرست انتخاباتی جبهه متحد از اقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بوده است.

علیرضا زاکانی با اشاره به شیوه تبلیغات انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح شیوه تبلیغاتی جبهه متحد مطالبی را درباره لیست‌های متعدد اصولگرایان مطرح کرد که اهم آن را به نقل از مهر می‌خوانید:

  • انتقاد از اصولگرایانی که به جهه متحد نپیوستند؛ از طرف جبهه متحد همیشه این اقبال بود و بارها با بیانیه‌های مختلف اعلام کرده بود که رقابت از درون را قبول ندارد چرا که با این رقابت‌ها انسجام بالا شکل نخواهد گرفت.
  • تشکیل جبهه‌های گوناگون و ارائه لیست‌های متخلف از سوی اصولگریان امری زشت و قبیح است. مردم خود در مورد این جبهه‌های انتخاباتی قضاوت خواهند کرد.
  • فهرست انتخاباتی جبهه متحد پیروز رقابت‌ها است. در نظر سنجی‌های صورت گرفته فهرست انتخاباتی جبهه متحد از اقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بوده است؛ چرا که مردم به خروجی‌های لیستی که با اهتمام جامعتین تشکیل شده است اعتماد بالائی دارند.
  • جامعیت و کامل بودن لیست جبهه متحد؛ اعتدال، ارزشی بودن در کنار سوابق خوب، تجربه و کارآیی و مقدم برآن مهر تایید جامعین از ویژگی‌ها و امتیازات فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان است.
کد خبر 161614
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز