چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: من سرباز ولایت هستم و رای و نظر شورای نگهبان را می‌پذیرم.

فاطمه آجرلو

فارس نوشت: در بخشی از این بیانیه آجرلو خطاب به همراهان خود در طول دوره هشت سال نمایندگی مجلس شورای اسلامی آورده است: اینجانب از هیچ کمک و کوششی در راه حمایت از ولایت و احقاق حقوق مردم شریف البرز و آبادانی این شهر و کشور دریغ نکرده‌ام.

در ادامه بیانیه فاطمه آجرلو آمده است: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از حساس‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب است و با توجه به اهمیت این موضوع بر همه آحاد مردم وظیفه است که سعی و تلاش در جهت هرچه باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار شدن این انتخابات داشته باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیروی از دستور‌های رهبر انقلاب و داشتن بصیرت بیشتر نسبت به گذشته و هوشیاری دو چندان نوشته است: همگان باید در جهت حفظ آرامش و امنیت گام بردارند. قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است.

فاطمه آجرلو درباره علت عدم حضور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس گفته است: هر آنچه نظر مراجع قانونی باشد را بر دیده منت می‌گذاریم. بنده همچون سرباز مطیع ولایت، در هر سنگری که لازم باشد حاضر به خدمت هستم و از همه حامیان و همراهان استدعا دارم آنچه نظر شورای نگهبان باشد را محترم شمرده و آرامش و امنیت انتخابات را با برگزاری و بصیرت و هوشیاری حفظ کرده و با تمام توان در این امتحان الهی شرکت کنند.

کد خبر 161438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز