همشهری آنلاین: مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه به تهدیدهای اخیر علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا جرات ندارد به ایران حمله کند و اگر موشکی را به سمت ایران شلیک کند باید موشک جواب بگیرد. عزت و شرافت نظام، در ایستادگی در برابر دشمنان است و اگر جنگی شروع شود، ملت ایران تسلیم دشمن نخواهد شد چرا‌که این ملت پیشینه دفاع مقدس را دارد.

سردار یدالله جوانی در مراسم چهلمین روز خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام در شهرستان بردسکن و یادواره 4 سردار و 61 شهید این شهرستان اظهار کرد: در صحنه انتخابات، در یک طرف نظام استکبار و در یک طرف ملت ایران قرار دارند.

وی با بیان اینکه "سیلی محکمی که آمریکا از ملت ایران خورده است، در تاریخ از هیچ‌کس نخورده و در نتیجه به دنبال انتقام از ملت ایران است"، خاطرنشان کرد: دشمنان برای جلوگیری از جابجایی قدرت در مقیاس جهانی، به دنبال جابجایی یک قدرت در داخل ایران هستند و می‌خواهند کسانی را وارد مسوولیت کنند که اعتقادات راسخ به امام(ره)، شهدا و ولایت ندارند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: تنها امید دشمنان پس از اینکه حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن را دیدند، انتخابات 12 اسفند است که به آن دل خوش کرده‌اند ولی کور خوانده‌اند، چراکه ملت ایران در 12 اسفند همانند دیگر صحنه‌های نظام در پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا خواهد کرد و سیلی محکم‌تری به دهان استکبار و ایادی آن خواهد زد.

جوانی با بیان اینکه "دشمنان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که جز صحنه انتخابات صحنه دیگری نیست که بتوانند از آن بهره ببرند"، تاکید کرد: دشمنان دنبال به راه انداختن جنگ روانی هستند تا مردم را مایوس و نگران کنند.

وی در ادامه، بر شناسایی جریانات سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: باید جریان‌های سیاسی را در داخل کشور بشناسیم و نگاه‌های آنها را نسبت به اعتقادات، پایبندی آنها به نظام و ولایت رصد کنیم. هدف راهبردی نظام اسلامی و ولایت فقیه این است که تلاش کنیم یک انتخابات پرشور و با نشاط و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای داشته باشیم.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه "مجلس نهم باید مجلسی باشد که بتواند نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را در دهه چهارم انقلاب پاسخ دهد"، تصریح کرد: مجلس کارآمد، مجلسی است که متشکل از نمایندگان متعهد به آرمان‌های امام(ره) و شهدا و تابع ولی فقیه باشد و در برابر تدبیر و حکم رهبری اجتهاد نکند و خودشان را تابع بدانند.

جوانی با اشاره به اینکه "دشمنان درصدد این هستند که انتخابات در فضای سرد، بی‌روح و بی‌رمق برگزار شود"، اظهار کرد کرد: تجربه نشان داده است که ملت ایران در 33 سال گذشته در همه میدان‌ها حضور گسترده داشته‌اند و در 12 اسفندماه نیز از این امتحان بزرگ سرافراز بیرون خواهند آمد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه گفت: صحنه انتخابات در ایران به یک صحنه مبارزه تبدیل شده است.

وی با اشاره به بحث سلامت انتخابات نیز گفت: ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات را در جهان دارد و تاکید مجریان انتخابات و در راس آن شورای نگهبان بر این است که انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود.

کد خبر 161233
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز