همشهری آنلاین: دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در خصوص فهرست جبهه متحد اصولگرایان گفت: وقتی شورای مرکزی جبهه متحد این لیست را قبول کرده ما هم قبول می‌کنیم. رسم ما این است که کار جمعی را با نظر جمعی انجام دهیم و هیچ وقت نظر فردی نمی‌دهم.

آیت الله مهدوی کنی  در پاسخ به این سئوال که با وجود اعلام فهرست جداگانه ازسوی جبهه پایداری آیا فرصتی برای پیوستن این گروه به جبهه متحد اصولگرایان باقی مانده است، گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که جبهه پایداری می‌تواند به جبهه متحد بپیوندد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه افزود: ما هیچ وقت نا امید نمی‌شویم چرا که قرآن می‌فرماید« لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ»

آیت الله مهدوی کنی همچنین نظرش را در خصوص فهرست جبهه متحد اصولگرایان اینگونه اظهار داشت: وقتی شورای مرکزی جبهه متحد این لیست را قبول کرده ما هم قبول می‌کنیم. رسم ما این است که کار جمعی را با نظر جمعی انجام دهیم و هیچ وقت نظر فردی نمی‌دهم.

رئیس مجلس خبرگان در پاسخ به اینکه نظر شما در باره تعدد فهرست‌های اصولگرایان و رقابت داخلی میان خانواده اصولگرایان چیست به مهر گفت: هرکس از جبهه متحد اصولگرایان جدا شده کار بدی انجام داده است.

وی در خصوص اینکه آیا در این فرصت باقی مانده تا انتخابات امکان وحدت میان اصولگرایان است گفت: بله؛ ما با آغوش باز می‌پذیریم.

کد خبر 161212
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز