همشهری آنلاین: رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صرفا باید در چارچوب قانون انتخابات بوده و راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است.

'نعمت الله ترکی' یادآور شد که مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی از ۴ اسفندماه سال جاری آغاز می شود و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات پایان خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: نامزدها و طرفداران آنها در بیان برنامه ها و تبلیغات باید مسایل اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و نقد منصفانه را نیز مد نظر داشته باشند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: بر اساس قانون، تبلیغات نامزدها باید در حوزه انتخابیه و شهری که در آن برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند صورت گیرد.

استفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی و نهادهای عمومی ممنوع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایی ، ترکی در ادامه از ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی و نهاد های عمومی مردم نهاد خبر داد و اظهار داشت: جانبداری و طرفداری کارمندان ادارات و نهادهای عمومی مردم نهاد ازجمله شهرداری ها له یا علیه نامزدها در ساعات اداری ممنوع است.

وی تاکید کرد: در صورت اثبات قضیه، کارمندان خاطی به هیات های تخلفات اداری سازمان مربوطه معرفی و برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.

کد خبر 160957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز