همشهری‌آنلاین: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه در کمتر انتخاباتی به وظایف پس از پیروزی در انتخابات توجه می‌شود گفت: برخی با وعده و وعیدهای نادرست برای جذب آراء تلاش می‌کنند و بعد از پیروزی با فرافکنی از شعارهای خودشان فرار می‌کنند لذا همه ما باید از این مسیر پرهیز کنیم.

علیرضا زاکانی

علیرضا زاکانی در همایش سراسری کارگران جبهه متحد اصولگرایان که در حسنیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد مطالبی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد که مهمترین آنها به نقل از مهر در زیر می‌آید:

  • در هر انتخاباتی تلاش برای پیروزی وجود دارد، اما در کمتر انتخاباتی به وظایف پس از پیروزی در انتخابات توجه می‌شود. برخی با وعده و وعیدهای نادرست برای جذب آراء تلاش می‌کنند و بعد از پیروزی با فرافکنی از شعارهای خودشان فرار می‌کنند لذا همه ما باید از این مسیر پرهیز کنیم.
  • قبل از این‌که بحران ارز و طلا اتفاق بیافتد رییس بانک مرکزی را دعوت کردیم. بهمنی با اشاره به پشتوانه‌های طلا و ارز اطمینان می‌داد که ظرف یک هفته اوضاع جمع و جور می‌شود. اتفاقی که در این حوزه افتاد قابل پیشگیری بود لذا از وظایف مجلس این است که تلاش کنند با ایجاد اشتغال و شرایط مختلف سردرگمی در جامعه نباشد.
  • قصد جبهه متحد اصولگرایی این است که بتواند حداقل‌ها را برای ایجاد ثبات در بازار و ایجاد اشتغال و تولید داخلی فراهم کند لذا امیدواریم به سمتی برویم که کاستی‌های موجود را از بین ببریم.
  • برای ما توفیقی است که برادر عزیزمان آقای فرمانی را در جمع خودمان ببینیم، زیرا وجود یک نماینده از جامعه کارگری حلاوت ویژه‌ای دارد.
کد خبر 161495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز