همشهری‌آنلاین: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه در تهران از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم گفت: بر گردن ما و شما است که به نماینده اصلح رأی دهیم.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر امروز در گردهمایی روحانیون جبهه متحد اصولگرایان که در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد، گفت: بنده مخلص همه علما هستم. اینگونه اجتماعات برای بیان مسائل مهم اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ به عنوان یکی از برادران روحانی شما در خدمت روحانیون هستم.

بر اساس گزارش فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنده و آیت‌الله یزدی اگر وارد عرصه انتخابات شدیم، برای حفظ ائتلاف بود و بحث ائتلاف با وحدت متفاوت است.

وی در ادامه گفت: ‌اسلام به ما آموخته که توصیه برای خداوند است و مابقی موجودات واحد نیستند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امیدواریم در انتخابات آتی همه مؤمنان و دوستداران انقلاب اسلامی و بخصوص علما حضور داشته باشند.

آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: زمانی بود که حضور در انتخابات گناه محسوب می‌شد و در زمان ملیّون در انتخابات شرکت کردیم که در قم ما را مسخره می‌کردند که چرا روحانیون در انتخابات شرکت کردند اما امروز شرکت در انتخابات برای ما و مردم تکلیف است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: بر گردن ما و شما است که به نماینده اصلح رأی دهیم.

وی در ادامه گفت:‌ ما برای ائتلاف آمدیم اما برخی دوستان خوب ما اختلاف را بر ائتلاف پسندیدند.

آیت‌الله مهدوی‌‌کنی با اشاره به اینکه نباید یکدیگر را خُرد کنیم، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم همه مردم و علما در انتخابات آتی شرکت کنند.

وی افزود: نظر من این است که در تهران از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کنم. برخی دوستان و صاحبان روزنامه و قلم کم‌لطفی می‌کنند و کلمات ما را به زبان خود تفسیر می‌کنند.

فارس در پایان گزارش خود آورده است: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان خطاب به رعلما گفت:‌ امیدواریم روحانیون همه مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کنند.

مهر نیز نوشته است: رئیس مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه نباید در عرصه انتخابات یکدیگر را خرد کنیم گفت: امیدوارم اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله مهدوی کنی با اشاره به سرمقاله یکی از روزنامه‌ها درمورد حمایتش از جبهه متحد اصولگرایان گفت: یکی از روزنامه‌ها {کیهان} امروز در یادداشت خود نوشته بود که مهدوی کنی به همه کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان رای نمی دهد در حالی که این دوستان کم لطفی کرده و تفسیر خود را از نظر بنده استنباط کرده بودند.

کد خبر 161934
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز