همشهری آنلاین: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت:‌ در ۹ ماهه اول سال جاری ۶۷ میلیارد دلار فروش نفتی داشتیم و ۳۳ میلیارد دلار نیز فروش حاصل از محصولات غیرنفتی بوده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد سرلیست جبهه متحد اصولگرایان در گردهمایی علمای تهران که در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد سخنانی را ارائه کرد که مهمترین آن در زیر می‌آید:

* دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با احساس مسئولیت در قبال اسلام، نظام اسلامی ایران و ملت ایران و به منظور فراهم کردن انسجام و پیوند در میان نیروهای وفادار به انقلاب، رهبری و امام(ره) در عرصه انتخابات وارد شدند.

* دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بیش از یک سال و نیم گذشته دغدغه‌های خود را برای انسجام میان دوستداران انقلاب اسلامی تبیین کردند که مورد استقبال آیت‌الله یزدی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفت و در نتیجه کمیته‌ای برگرفته از دو نهاد علمی و روحانی تشکیل شد.

* نهایتاً با تدبیر دو شخصیت علمی و سیاسی کشور، جبهه متحد اصولگرایان شکل گرفت و این جبهه با نگاه به فراهم کردن انسجام میان نیروهای انقلابی تشکیل شد.

*‌ جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور فهرست نامزدهای مورد اعتماد خود را برای حضور در نهاد قانونگذاری کشور منتشر کرد و دو عالم بزرگوار یعنی آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی‌کنی با صدور بیانیه‌ای مسئولیت ما را در انتخابات مجلس روشن کردند و اظهار داشتند که فهرست اسامی لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران و سراسر کشور مورد تایید آنهاست.

* آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی با درایت سیاسی و مدیریتی خود تبیین کردند که رأی به تمامی کاندیداهای مطرح شده در لیست جبهه متحد اصولگرایان می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری مجلس وفادار به نظام اسلامی ایران ایفا کند.

* در ۹ ماهه اول سال جاری ۶۷ میلیارد دلار فروش نفتی داشتیم و ۳۳ میلیارد دلار نیز فروش حاصل از محصولات غیرنفتی بوده است.

کد خبر 162008
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز