همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: از مردم می‌خواهم که انتخابات 12 اسفند را جدی بگیرند و با حضور حداکثری خود همچون حماسه 22 بهمن امسال، حماسه دیگری خلق کنند.

سردار سرلشگر سیدیحیی ‌صفوی در اولین یادواره آیت‌الله شیخ‌فضل‌الله محلاتی (نماینده امام (ره) در سپاه پاسداران) که با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی، سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، عسگراولادی و برخی از روحانیون و شخصیت‌های لشگری و کشوری برگزار ‌شد، اظهار کرد: در آسمان پرستاره حدود پنج هزار شهید روحانیت، آیت‌الله محلاتی از درخشش و نورانیتی خاص برخوردار است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: مسیری را که سپاه تحت تاثیر معنویت و اخلاق امروز طی می‌کند بنیانگذارش آیت‌الله محلاتی بود. شهید محلاتی تمام عمرش را به مجاهدت خستگی‌ناپذیر پرداخت و از زمانی که وارد سپاه شد یعنی از سال 59 یک تحول و تغییر جدی در آن ایجاد کرد.

صفوی در ادامه با بیان این‌که «این یک حقیقت است که انقلاب بدون ولایت معنا ندارد» خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی یکی از برکات خون‌های شهداست و امیدواریم که خون این شهیدان آزادی قدس و بشریت را به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایسنا، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: از مردم می‌خواهم که انتخابات روز 12 اسفند را جدی بگیرند و با حضور حداکثری خود همانند حماسه‌ای که در روز 22 بهمن امسال خلق کردند حماسه دیگری خلق کنند، چراکه انتخابات پیش‌ رو تعیین کننده سرنوشت سیاسی و اجتماعی و توسعه اقتصادی برای چند سال آینده است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یک نهاد بسیار تاثیرگذار است و دشمنان و برخی از افراد بداخلاق و گروه‌های داخلی نیز از مردم می‌خواهند که در این انتخابات کمتر حضور یابند، اما مردم ما بسیار هوشیارند.

صفوی تاکید کرد: خواهشم از همه کسانی که صدای من را می‌شنوند این است که در انتخابات پیش‌روی مجلس یک حضور سرنوشت‌ساز داشته باشند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان اظهارات خود به بیان خاطراتی از شهید محلاتی پرداخت.

کد خبر 161069
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز