همشهری آنلاین: دولت به طور رسمی اعلام کرد:بنزین از اول خرداد ماه در تمامی 2300 جایگاه توزیع سوخت کشور تنها با کارت هوشمند سوخت عرضه می‌شود.

به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، رئیس ستاد طرحهای ویژه دولت با اعلام این مطلب گفت: تمامی جایگاههای عرضه بنزین تا ابتدای خرداد ماه مجهز به سیستم کارت هوشمند سوخت می‌شوند و دیگر عرضه بنزین بدون کارت هوشمند امکان پذیر نخواهد بود.  

مهندس علی اکبر محرابیان افزود:در حال حاضر از مجموع 2300 جایگاه عرضه بنزین در سراسر کشور حدود 2000 جایگاه آماده عرضه بنزین با کارت هوشمند است و و حدود 1000 جایگاه نیز بنزین را تنها از طریق کارت عرضه می‌نماید و طی 10 روز آینده سیستم کارت خوان جایگاههای باقی مانده نیز فعال می‌شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور در تبصره 13 تصریح کرد:آندسته از کسانی که تاکنون کارت هوشمند سوخت را دریافت نکرده‌اند بایستی هر چه سریعتر به ادارات پست محل زندگی خود مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت نمایند.

رئیس ستاد طرحهای ویژه دولت افزود: افرادی نیز که کارت هوشمند سوخت آنان به علت نقص آدرس تاکنون به ادارات پست ارسال نشده نیز بایستی در فرصت باقی مانده از طریق سایتهای اعلام شده و یا مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ادارات راهنمایی و رانندگی محل سکونت خود نسبت به اصلاح آدرسشان اقدام نمایند.

مهندس محرابیان یادآور شد: از آنجا که تاکنون فرصت مناسب و کافی برای تمامی دارندگان خودرو و موتور سیکلت جهت دریافت کارت سوخت در چندین مرحله نظر گرفته شده، مسئولیت عدم امکان دریافت سوخت از اول خرداد به عهده مالک خودرو می‌باشد.  

کد خبر 21729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز