گروه اقتصادی: تا کنون 6 میلیون و 750 هزار کارت هوشمند سوخت بین صاحبان خودرو توزیع شده است و از 8 میلیون کارت اختصاص یافته برای خودرو‌ها در کشور 7 میلیون و 800 هزار کارت از سوی نیروی انتظامی‌صادر و به پست تحویل شده است.

افشین احمدزاده مدیرکل پست پیشتاز با اعلام این خیر تاکید کرد در حال حاظر 1 میلیون کارت بلاتکلیف در مراکز پستی همچنان وجود دارد و در هفته جاری همه تلاش و نیروی پست برای توزیع و تحویل کارت‌های باقی مانده بسیج خواهد شد.

در همین حال وزیری‌هامانه وزیر نفت در اظهارات جدیدی از اجرای سهمیه بندی از نیمه دوم خرداد ماه خبر داده است. وی به ایسنا گفت: سهمیه بندی بنزین طبق قانون باید انجام شود و به امید خدا نیمه دوم خرداد عملی می‌شود.

در همین حال محمد رضا نعمت زاده مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد دولت خواهان اجرای سهمیه بندی در نیمه دوم خرداد است و ما آماده اجرای سهمیه بندی هستیم.

وی به فارس گفته: البته هنوز افرادی موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند و علیرغم تلاش سازمانهای دخیل در این امر با توجه به مدت زمان باقیمانده بعید است کارت خود را دریافت کنند. 

به گفته  نعمت زاده در صورت شروع سهمیه‌بندی بنزین، افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده باشند با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در عین حال اعلام کرده است که نظر دولت، عرضه بنزین به صورت تک نرخی است.

کد خبر 23430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز