همشهری آنلاین: جانشین رییس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در آستانه اجباری شدن استفاده از کارت هوشمند سوخت گفت: 400 هزار کارت هوشمند سوخت خودرو و 2 میلیون و 100 هزار کارت هوشمند سوخت موتورسیکلت هنوز تحویل نشده‌است.

سردار هادیان‌فر روز دوشنبه 31 اردیبهشت در گفتگو با ایسنا، با اشاره به این که تمام کارتهای هوشمند سوخت در کشور صادر شده است، افزود: از 5/8 میلیون کارت خودرو صادر شده 1/8 میلیون کارت تحویل مالکان شده است ولی حدود 400 هزار کارت به دلیل نقص آدرس هنوز در اختیار راهور است.

وی با اشاره به این که بنزین بزودی تنها با کارت هوشمند سوخت عرضه می‌شود، به مالکان خودروهایی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت خود نشدند توصیه کرد: هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز پلیس + 10 و یا پایگاه اینترنتی www.epolice.ir نسبت به اصلاح آدرس خود اقدام کنند.

جانشین رییس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه به وضعیت کارت سوخت موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و به ایسنا گفت: علی‌رغم این که پیش‌بینی می‌شد حدود 6 میلیون و 200 هزار موتورسیکلت در کشور باشد، تنها 2 میلیون و 500 هزار مالک موتورسیکلت به صورت دستی و یک میلیون و 900 هزار نفر نیز به صورت اینترنتی برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام داشتند که از این تعداد حدود 2 میلیون و 300 هزار مالک موتورسیکلت کارت خود را گرفته‌اند و حدود 2 میلیون و 100 هزار کارت نیز در اختیار ناجاست ولی هنوز مالکان برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

وی با اشاره به این که 600 هزار نفر از مالکان موتورسیکلت‌ها هم از طریق دستی و هم از طریق اینترنت ثبت‌نام داشتند، تاکید کرد: کارت هوشمند سوخت موتورسواران هم‌اکنون در یکهزار و 245 مرکز انتظامی سراسر کشور آماده است که مالکان موتورسیکلت‌ها باید هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

جانشین رییس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در عین حال گفت: بانک اطلاعات کارت هوشمند سوخت بسته شده است.

کد خبر 22570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز