همشهری آنلاین: به زودی 800 دفتر خدماتی برای رسیدگی به موارد مفقود شدن کارت هوشمند سوخت، سرقت، صدور المثنی و تعویض کارت‌های معیوب و رفع نواقص دیگر در سراسر کشور راه اندازی می‌شود.

به گزارش شانا محمد ناصری افزود: به تازگی نیروهای مسئول این دفاتر در شرکت پست دوره‌های آموزشی ضروری و توجیهی را برای انجام وظایف خود گذرانده‌اند و به زودی برای ارائه خدمات به هموطنان در مراکز یاد شده مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد، 132 دفتر در تهران برای ارائه خدمات به هموطنان در نظر گرفته شده است که به‌زودی راه‌اندازی می‌شوند.

ناصری تصریح کرد: از تمامی هموطنان در خواست می‌شود پس از راه‌اندازی این مراکز در سراسر کشور برای رفع اشکالات یاد شده احتمالی کارت هوشمند سوخت خود، به سایر دفاتر پستی و مراکز ناجا مراجعه نکنند.

سخنگوی ستاد اطلاع‌رسانی طرح ملی کارت هوشمند سوخت با اشاره به روند پرشتاب توزیع و تحویل کارت هوشمند سوخت خودرو خاطرنشان کرد: روند تولید کارت‌های سوخت به میزان مورد نیاز به پایان رسیده و تاکنون بیش از پنج میلیون و 200 هزار کارت هوشمند سوخت خودرو تحویل صاحبان آنها شده‌است.

ناصری ادامه داد: یک میلیون و 600 هزار کارت آماده تحویل است و بقیه کارت‌ های مورد نیاز نیز در حال شخصی‌سازی در ناجا می باشد که در اسرع وقت پاکت گذاری شده و به صاحبان خودرو تحویل داده می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از کارت‌هایی که دارای نواقصی مانند اشتباه در شماره پلاک و یا نام مالک خودرو و... هستند به زودی و پس از راه اندازی 800 مراکز خدماتی تصحیح می شوند.

کد خبر 20866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز