دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۵
۰ نفر

گروه اقتصادی: توزیع سوخت با کارت هوشمند با هدف رفع مشکلات اجرایی در برخی جایگاه‌های تهران آغاز شد.

این اقدام به دلیل ضرورت ایجاد فرهنگ استفاده از کارت هوشمند برای متصدیان جایگاه های سوخت و دارندگان کارت انجام می‌شود و استفاده از کارت هوشمند هیچ محدودیتی برای دیگر مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌های سوخت ایجاد نمی‌کند.

براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، این اقدام در برخی از جایگاه‌ها از جمله جایگاه شماره 24 خیابان شهید بهشتی، جایگاه شماره 15 در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت و جایگاه شماره 26 خیابان دولت انجام می‌شود.

 این شرکت از دارندگان کارت هوشمند درخواست کرد در صورت تمایل با مراجعه به این جایگاه‌ها نسبت به خرید سوخت با استفاده از این کارت اقدام کنند.

این شرکت از دیگر دارندگان خودرو که به تدریج کارت خود را دریافت می‌کنند نیز خواست با استفاده از کارت خود اقدام به تهیه سوخت کنند.

استفاده از کارت سوخت از این پس به صورت تدریجی در مراکز عرضه سوخت که به تجهیزات لازم مجهز می‌شوند و آمادگی لازم را دارند در سراسر کشور رایج می‌شود.

به گفته مسئولان مربوطه این روند تا سال آینده و رفع مشکلات احتمالی و غیرقابل پیش‌بینی در مسیر اجرای طرح ادامه می‌یابد.

زمان اجرای سراسری و اجباری کارت سوخت به طور دقیق مشخص نشده است ولی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده روند عملیاتی شدن این طرح و رفع مشکلات احتمالی آن تا اواخر خرداد ماه سال آینده زمان نیاز دارد.

کد خبر 16698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز