جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: قرارداد طرح توسعه فرآیند و بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان عصر پنجشنبه بین شرکت پالایش نفت اصفهان و مجموعه‌ای از شرکت های داخلی و خارجی امضا شد.

با اجرای این طرح که ارزش آن 210 میلیون یورو اعلام شده است، تولید بنزین پالایشگاه  اصفهان 12 میلیون لیتر در روز افزایش می یابد و از 7 میلیون لیتر به 19 میلیون لیتر در روز افزایش می‌یابد.

به گفته محمد رضا نعمت زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی زمان انجام پروژه بستگی به خریداری تجهیزات دارد اما پیش بینی می‌شود حدود ۴۵ماه به طول بیانجامد که از ابتدای فروردین 86  اجرایی می‌شود. این قرارداد شامل طراحی تفصیلی، خرید تجهیزات و مهندسی می‌شود.

5 میلیون کارت هوشمند

نعمت زاده همچنین گفت حدود  ۵میلیون کارت هوشمند سوخت تحویل شرکت پست شده که بخش عمده‌ای از آن توزیع شده است اما بخشی از این کارت‌ها به دلیل مشکلات نشانی دارندگان خودرو، بویژه در مورد خودروهای قدیمی با مشکلاتی روبرو است و هنوز به دست مردم نرسیده است.

معاون وزیر نفت با عذرخواهی از مردم درخواست کرد مردم از طریق پایگاه اینترنتی پست و پلیس و یا مراکز پستی کارت خود را پیگیری کنند.

وی همچنین از افرادی که کارت سوخت دریافت کرده‌اند خواست برای رفع مشکلات شبکه از جایگاه‌هایی که در حال آماده شدن است، استفاده کنند.

نعمت زاده گفت: کارت‌های موتورسیکلت، شخصی‌سازی شده، اما توزیع آن در حال آغاز است و تمامی کارت‌های سوخت خودرو به جز تعداد معدودی، نیز شخصی‌سازی شده است.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: امکان استفاده از کارت سوخت به عنوان کیف پول نیز با کارت هوشمند قابل اجرا است و امیدواریم از نیمه دوم سال 86 اجرایی شود.

به گفته وی طرح کیف پول قرار است پس از اجرایی شدن کارت سوخت با همکاری شبکه بانکی عملی شود.

کد خبر 18010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز