همشهری آنلاین: تعدادی کارت هوشمند سوخت دراختیار روسای جایگاه‌ها قرار گرفته که در مواقع اضطرار برای کسانی که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایرنا مرتضی زاغی رییس پخش فراورده‌های نفتی منطقه تهران اعلام کرد: تعدادی کارت هوشمند سوخت دراختیار روسای جایگاه‌ها قرار گرفته که در مواقع اضطرار برای کسانی که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، مورد استفاده قرار گیرند.

زاغی تاکید کرد: البته توصیه ما به مردم این است که از کارت خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند اما در صورت نداشتن کارت یا مفقود شدن آن می‌توانند به روسای جایگاهها مراجعه و از کارتهای اضطراری برای سوخت‌گیری استفاده کنند.

وی هدف این اقدام را جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: تعدادی از کارتها نیز در کارت خوان‌ها باقی مانده و صاحب کارت پس از سوخت‌گیری فراموش کرده آن را بردارد که این عده با مراجعه به جایگاهی که درآن سوخت گیری کرده‌اند می‌توانند کارت خود را تحویل بگیرند.

زاغی خاطرنشان کرد: کارت‌هایی که در جایگاه‌ها جا مانده ثبت شده و صورت جلسه‌ای برای آن تنظیم شده و در جایگاهها نگهداری می‌شود تا صاحبان آن مراجعه و کارت خود را پس بگیرند امااگر برای دریافت کارت مراجعه‌ای صورت نگرفت این کارت‌ها به نواحی مربوطه آورده شده و از طریق رسانه‌ها مشخصات آن اعلام می‌شود.

رییس پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در خصوص افرادی که کارت سوخت خود را مفقود کرده یا کارتشان معیوب است، گفت: دفاتر امور مشترکین کارت هوشمند سوخت با هماهنگی شرکت پست بنا به شرایطی که هر محل دارد به زودی راه‌اندازی می‌شود و این افراد می‌توانند براساس ضوابطی که اعلام خواهد شد مراجعه و اقدام به دریافت کارت سوخت المثنی کنند.

این گزارش حاکیست ستاد اطلاع رسانی کارت هوشمند سوخت اعلام کرد: ویژه برنامه " مسیرتوسعه" با هدف آشنا کردن مردم باقابلیت‌ها و توانایی‌های کارت هوشمند سوخت از این هفته هر شب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود .

این برنامه قرار است هر شب ساعت ‪ ۲۲/۲۵‬دقیقه و به مدت ‪ ۵‬دقیقه به معرفی طرح ملی کارت هوشمند سوخت به بپردازد.

براساس این گزارش این برنامه جمعه‌ها ساعت ‪ ۱۶/۳۰‬به مدت نیم ساعت از شبکه دوم سیماپخش خواهد شد.

کد خبر 21194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز