جواد عزیزی: دو زن که پس از فریب پسران جوان، آنها را به مکان‌های خلوت کشانده و از آنها زورگیری می‌کردند در عملیات پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شدند.

مدتی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه در جریان فعالیت باند مخوفی قرار گرفتند که سوار بر یک پیکان سفید رنگ، با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلا و جواهرات زنان مسافر و دختربچه‌های خردسال می‌کردند.

در حالی که بازجویی از طعمه‌های باند نشان می‌داد اعضای باند 2 زن بسیار خشن هستند که با همدستی یک مرد سرقت‌ها را رقم می‌زنند، با دستور رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه، 5 گروه عملیاتی پلیس با دریافت تصاویر چهره‌نگاری شده 3 عضو باند، تمامی محل‌هایی را که احتمال حضور سارقان وجود داشت زیر نظر گرفتند.

صبح 29 آذر در حالی که شاکیان این باند مخوف به 11 نفر رسیده‌ بودند کارآگاهان در یکی از خیابان‌ها به زن جوانی که مشخصات او با مشخصات یکی از زنان سارق شباهت زیادی داشت، مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

 این زن اگر چه در ابتدا مدعی بود به اشتباه دستگیر شده اما وقتی طعمه‌های باند او را شناسایی کردند، لب به اعتراف گشود و به سرقت‌ طلا و جواهرات از زنان و دختر بچه‌ها اعتراف کرد.وی در توضیح شگرد باند گفت: در جریان سرقت‌ها من و یکی از دوستانم به نام سعیده سوار بر خودروی دیگر همدستمان که کامران نام داشت، زنانی که جواهرات زیادی به همراه داشتند را شناسایی کرده و سپس آنها را به‌عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردیم، زمانی که خودرو وارد خیابانی خلوت می‌شد، با تهدید چاقو نقشه سرقت طلا و جواهرات طعمه‌مان را عملی می‌کردیم.

وی افزود: در برخی از سرقت‌ها نیز با فریب دختر بچه‌هایی که در پارک‌ها یا کوچه‌های خلوت به تنهایی مشغول بازی بودند، آنها را سوار ماشین می‌کردیم و در مسیر طلاهایشان را به سرقت می‌بردیم.

دزدی از پسران جوان

زن سارق در ادامه بازجویی‌ها، با اعتراف به ده‌ها فقره سرقت از مردان جوان گفت: از مدتی قبل، علاوه بر سرقت از زنان و دختربچه‌ها، شگرد دیگری را به کار بستیم تا پول زیادتری به دست بیاوریم، در این شیوه سرقت، پس از شناسایی پسران جوان خانواده‌های متمول، من و سعیده با آنها طرح دوستی می‌ریختیم و آنها را به خودروی کامران که وانمود می‌کرد راننده آژانس است می‌کشاندیم، وقتی خودرو به جاهای خلوت می‌رسید، در حمله‌ای غافلگیرانه با تهدید چاقو، تمامی اموال مرد جوان را به سرقت می‌بردیم.

سرهنگ اسفندیار امیدی - رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه - با بیان این خبر به همشهری گفت: پس از اعترافات این زن، مأموران، دیگر همدستان او را نیز دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: اگرچه متهمان تا کنون به فریب ده‌ها پسر جوان و سرقت از آنها اعتراف کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از پسران مالباخته به اداره پلیس مراجعه نکرده‌اند و تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر 40586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز