جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

در جریان طرح تشدید مبارزه با مجرمان فیوج، نیروهای ویژه عملیاتی پلیس آگاهی 30 تبهکار این طایفه را در سراسر کشور شکار کردند.

به گزارش همشهری، درجریان آخرین عملیات پلیسی برای شکار این مجرمان مخوف، دو سارق مأمور نما در پاکدشت به دام افتادند.

سرهنگ عبدالله قاسمی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی، با اعلام خبر دستگیری 30 نفر از سرکردگان مجرم این طایفه با اتهام‌های تجاوز به عنف، کف‌زنی، بدل‌اندازی، سرقت و زورگیری تحت عنوان مأمور پلیس و... گفت: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقامات قضائی، پرونده این متهمان خارج از نوبت رسیدگی شده و با درایت مسئولان قضائی، احکام آنها در کوتاه‌ترین مدت صادر می‌شود.

عملیات مهار برای دستگیری دو مأمور نما

در همین حال، درجریان آخرین عملیات پلیسی برای شکار این مجرمان، کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت دو سارق حرفه‌ای این طایفه را که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس اقدام به با زرسی بدنی یک مشتری بانک کرده و با تردستی در جلوی چشمان وی چک‌های مسافرتی‌اش را سرقت کرده بودند، به‌دام انداختند.

سرهنگ هادئی – رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با اعلام خبر دستگیری متهمان در جریان عملیات مهار پلیس گفت: آنها تاکنون به سرقت در شهر ری، ورامین، پاکدشت و تهران بزرگ اعتراف کرده‌اند و 10 شاکی آنها شناسایی شده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد آنها شاکیان زیادی در شهرهای دیگر کشور نیز داشته باشند که از شاکیان درخواست می‌شود درصورت شناسایی با پلیس آگاهی استان تهران تماس بگیرند و اعلام شکایت کنند.

کد خبر 43774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز