سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

مرد مغازه‌دار وقتی به لهجه مشتری‌اش که خود را اهل قبرس معرفی کرده بود مظنون شد، پرده از نقشه این مرد برای کف‌زنی برداشت.

به گزارش همشهری شامگاه 20 بهمن امسال مرد جوانی که با لهجه ترکی استانبولی حرف می‌زد، وارد یک مغازه خواربار فروشی در تهرانسر شد تا یک بسته آدامس بخرد.

این مرد پس از خرید آدامس در حالی که مدعی بود اهل قبرس است و پول ایرانی را نمی‌شناسد از مرد مغازه‌دار خواست مقداری اسکناس ایرانی به او نشان دهد تا با آنها آشنا شود.

مالک مغازه نیز یک بسته اسکناس هزار تومانی در اختیار او قرار داد و جوان خارجی شروع به شمارش آنها کرد.

لحظاتی بعد وقتی پسر جوان اسکناس‌ها را به مرد مغازه‌دار پس داد و با خداحافظی قصد داشت از مغازه خارج شود، مالک مغازه به لهجه او مشکوک شد و به سرعت شروع به شمارش پول‌ها کرد. آنجا بود که وی فهمید 47 هزار تومان از پول‌هایش به سرقت رفته و بلافاصله به‌دنبال جوان خارجی دوید و با او در خیابان درگیر شد.

با گزارش این درگیری به کلانتری 142 کن، گروهی از ماموران عازم محل شدند و پس از دستگیری جوان مشتری او را به اداره پلیس منتقل کردند.

در بازجویی از متهم که محمد نام دارد، مشخص شد او نه تنها اهل قبرس نیست، بلکه یک سارق فیوج است که دست به کف‌زنی از مغازه‌داران می‌زند.

به این ترتیب پرونده وی در اختیار سیدسجاد منافی آذر- بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 5- قرار گرفت.

دو چهره از متهم

بازپرس پرونده، با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم، از شاکیان احتمالی خواست برای شکایت به شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 مراجعه کنند.

کد خبر 44779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز