یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

مرد کلاهبرداری که با اسامی جعلی 13 دسته چک گرفته و با آنها کلاهبرداری‌های میلیونی را رقم زده بود، هنگام دریافت چهاردهمین دسته چک به دام افتاد.

سردار زارعی، فرمانده پلیس استان تهران با اعلام این خبر گفت: صبح دهم دی‌ماه، مرد میانسالی که خود را حسین معرفی می‌کرد، به شعبه بانکی در خیابان گلشهر کرج رفت و با ارائه شناسنامه و جواز کسب از کارمند بانک خواست حسابی به نام وی افتتاح کرده و برای وی دسته چک صادر کند.

کارمند بانک بعد از رفتن مرد مرموز، وقتی در بررسی مدارک وی دریافت تمامی آنها به نحو بسیار ماهرانه‌ای جعل شده‌اند، ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با اعلام این گزارش، کارآگاهان پلیس آموزش‌های لازم را به کارمند بانک دادند و از وی خواستند برای روز مشخصی با مرد مرموز قرار بگذارد و وی را به بهانه تحویل دسته چکش به بانک بکشاند.

در روز تعیین شده، هنگامی که مرد میانسال قدم به شعبه بانک گذاشت و قصد تکمیل مدارک مورد نیاز را داشت، در اقدام ضربتی در محاصره مأموران پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

در بازجویی‌های اولیه از این مرد، مشخص شد نام واقعی وی رامین است و تاکنون با مراجعه به بانک‌های مختلف در استان تهران با مدارک جعلی اقدام به افتتاح ده‌ها حساب کرده و با گرفتن دسته چک دست به کلاهبرداری از مردم ‌زده است.

مرد کلاهبردار در بازجویی‌ها به مأموران گفت: در 6 شعبه از بانک‌های کرج و تهران و 7 شعبه بانکی در استان‌های مختلف با مدارک جعلی توانستم افتتاح حساب کنم و دسته‌چک بگیرم، هربار بعد از گرفتن دسته چک‌ها با آنها اقدام به خرید لوازم و کالاهای مختلف می‌کردم و با دادن چک‌های بلامحل به فروشندگان متواری می‌شدم.

کد خبر 42203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز