یکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

آزاده مختاری: نیمه‌شب 20 آذرماه،با گزارش آتش سوزی عجیب یک خودرو در غرب تهران، ماموران آتش نشانی با حضور در محل به مهار شعله‌های آتش پرداخته و پس از اطفای حریق در بررسی‌های تخصصی دریافتند خودروی مورد نظر به صورت عمدی به آتش کشیده شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، گروهی از کارآگاهان اداره 16، مأموریت یافتند در بررسی‌های تخصصی، راز این آتش‌سوزی را فاش کنند.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی معاون جنایی اداره آگاهی تهران، در توضیح این خبر گفت: هنوز24 ساعت از این ماجرا نگذشته بود که مرد شاکی بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد ساعاتی قبل افرادی ناشناس اقدام به پاشیدن رنگ روی خودروی یکی از آشنایانش کرده‌اند.

با این اظهارات و با توجه به  اینکه احتمال می‌رفت آتش‌سوزی خودرو و پاشیدن رنگ روی خودروی دیگر، با انگیزه انتقام گیری صورت گرفته باشد، کارآگاهان به شناسایی کسانی پرداختند که امکان داشت با صاحبان این 2خودرو اختلاف داشته باشند.

خواستگاری با شرایط سخت

سرهنگ لیراوی در ادامه گفت: در حالی که تحقیقات ادامه داشت، 23 آذرماه مأموران گشت کلانتری 107، در حوالی میدان فلسطین به 2 پسر موتور سوار که رفتار مرموزی داشتند، مظنون شدند و آنها را متوقف کردند. با کشف 2 چاقوی بزرگ از این 2 جوان، هر دوی آنها به کلانتری انتقال یافتند و یکی از آنها در بازجویی‌ها، راز به آتش کشیدن و پاشیدن رنگ روی خودروها را فاش کرد.

با انتقال مرد جوان به نام علی به اداره 16 آگاهی، وی در بازجویی‌ها گفت: از مدتی پیش به دختر جوانی علاقه‌مند شده و به خواستگاریش رفتم  ولی خانواده‌اش مخالف ازدواجمان بودند تا اینکه اوایل آذرماه، مادر دختر که متوجه سماجت من برای ازدواج با دخترش شده بود مرا به خانه‌اشان دعوت کرد و شرطی عجیب برای قبول خواستگاریم مطرح کرد. 

وی افزود: این زن که مدعی بود در روابط کاریش با 2 نفر اختلاف حساب پیدا کرده و آنان حاضر نیستند بدهی خود را به او بپردازند از من خواست نقشه یک انتقام‌گیری را عملی کنم و من که قصد داشتم هر‌طوری شده با این دختر ازدواج کنم با این شرط موافقت کردم.

قرار شد به خودروی این 2‌مرد آسیب برسانم و من هم طبق نقشه‌ای که مادر دختر مورد علاقه‌ام کشیده بود، یکی از خودروها را به آتش کشیده و روی دیگری رنگ پاشیدم.

سرهنگ لیراوی درادامه تصریح کرد: با بیان اعترافات مرد جوان، با دستور توکلی بازپرس 5 دادسرای جنایی تهران، مادر دختر جوان بازداشت شده و در بازجویی‌ها به طراحی نقشه انتقام‌جویی اعتراف کردند.

کد خبر 39974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز