خبرنگار همشهری-مشهد: زورگیران مسافرکش که پس از سوار کردن مسافران به خودروی خود با تهدید چاقو، لباس طعمه‌های خود را نیز به سرقت می‌بردند دستگیر شدند.

عملیات پلیسی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند هنگامی کلید خورد که کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در جریان فعالیت باند 2 نفره‌ای قرار گرفتند که با سوار کردن مسافران عبوری و کشاندن آن‌ها به مناطق خلوت با تهدید چاقو و قمه دست به سرقت‌های خشن می‌زدند.

در حالی که گزار‌ش‌ها درباره سرقت اعضای این باند همچنان در حال افزایش بود، با دستور ویژه سرهنگ ماشاءالله صادقی – رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی- تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

در نخستین مرحله از عملیات شناسایی سارقان زورگیر، پلیس تمامی مناطقی را که احتمال می‌رفت باند زورگیران در آن مناطق به شناسایی طعمه‌های خود دست بزنند را تحت کنترل‌  نامحسوس شبانه روزی قرار دادند.

با انجام این عملیات اطلاعاتی گسترده، سرانجام کارآگاهان پلیس توانستند ردی  از سارقان به دست آورده و به این ترتیب عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

اما یکی از سارقان زورگیر که دریافته بود پلیس وی را شناسایی کرده، با مشاهده مأموران، با پریدن از روی خودروهای عبوری قصد فرار داشت اما در عملیات تعقیب و گریزی که با شلیک گلوله نیز همراه بود، سارق جوان در کمند محاصره مأموران قرار گرفته و دستگیر شد، اما همدست وی متواری شد.

سرهنگ ماشاءالله صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: متهم دستگیر شده تا کنون به 25 فقره سرقت با تهدید قمه و چاقو از مسافران اعتراف کرده و 19شاکی شناسایی شده‌اند.

کد خبر 36807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز