همشهری آنلاین: نشریه ارتباطات آسیایی (AJC) از نشریات مرکزرسانه ها و اطلاعات آسیایی(Asian Media and Information Centre) بزودی فصلنامه می شود

این نشریه  با دانشکده ارتباطات و اطلاعات دانشگاه فنی نانیانگ(Nanyang) سنگاپور از بدو تاسیس در سال1990 در ارتباط بوده است.

به گزارش مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه ای موسسه همشهری،  این نشریه مقالاتی رامنتشرمی کند که  بسط تئوری ارتباطات و  تحقیقات تجربی را گزارش داده و پیشرفت های بدست آمده  در زمینه متدولوژی پژوهش راتشریح می کند.

این نشریه با داشتن داوران بین المللی،  تسهیل  درک سیستم ها و فرایندهای ارتباطی در منطقه آسیا – پاسیفیک را مدن ظرگرفته و از رویه ای دقیق و منسجم  در جهت بررسی مقالات ارسالی توسط داوران بیطرف برخوردار است و همواره  استانداردهای علمی – آکادمیک بالایی را مدنظرگرفته است.
درحالیکه دفتر تحریریه  همچنان در کالج  ارتباطات و اطلاعات دانشگاه نانیانگ سنگاپور قرار دارد، از سال 2004 نشر و توزیع آن از مرکزرسانه ها و اطلاعات آسیایی (AMIC) به انتشارات روتلیج، تیلور & فرانسیس واگذار شد.

از این رو، نشریه ارتباطات آسیایی از طریق اشتراک اینترنتی  در دسترس صدها کتابخانه دانشگاهی درسراسر دنیا قرار دارد. این ژورنال که تابه حال بطور سالانه در سه شماره منتشر می شد ، قرار است در سال جاری  به فصلنامه تبدیل شود

کد خبر 2121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز