همشهری‌آنلاین: صندلی‌های خالی که گفته می‌شود شمارشان به دوازده هزار عدد می رسد تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برگزارکنندگان بازی‌های لندن شده است.

boris johnson

به گفته مقام‌های بازی‌ها بلیت این صندلی‌ها قابل فروش به مردم عادی نبود و صاحبان آنها اعضای کمیته‌های مختلف ورزشی هستند که این بلیت‌ها به آنها اهدا شده یا فروخته شده بود، اما برای تماشای رقابت حاضر نشده‌اند.

اما بوریس جانسون، شهردار لندن که رفتارها و راه‌های خاص خودش را دارد [شهردار انگلیسی!] در این باره چه می‌گوید؟:

"در روزهای اول این مشکل وجود دارد که مقام‌هایی که بلیت جایگاه‌های ویژه را دارند در ورزشگاه حاضر نمی‌شوند و صندلی‌هایشان خالی می‌ماند. در واقع ما از بلیت صحبت نمی‌کنیم، بلکه از صندلی‌هایی صحبت می‌کنیم که صاحبان آنها نیامده‌اند. کاری که مسئولان انجام خواهند داد کاهش چنین فضاهای خالی است.»

در همین حال به گزارش یورونیوز هیو رابرتسون، وزیر ورزش بریتانیا می‌گوید: «روز یکشنبه بیش از یک میلیون نفر تماشاگر رقابت‌های دوچرخه سواری جاده بودند. با این حال یک برنامه خوبی برای اطمینان یافتن از پر شدن صندلیهای خالی تدارک دیده شده است.»

برای برطرف کردن مشکل کمیته برگزارکننده بازی‌های المپیک 2012 لندن از صدور 3000 بلیت جدید خبر داده است. این بلیت‌ها در واقع بلیت‌هایی هستند که کمیته‌های مختلف ورزشی آنها را پس داده‌اند و حالا مردم عادی می‌توانند آنها را خریداری کنند.

کد خبر 179697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز