خسرو حیدری، مدافع - هافبک استقلال در بازی‌های اخیر این تیم نمایش مثبتی داشته و هفته گذشته مفسر شبکه ابوظبی اسپورت هم از نمایش او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد.

خسرو حیدری

حیدری که سابقه قهرمانی با استقلال و سپاهان را دارد امیدوار است که امسال با استقلال دوباره قهرمان لیگ برتر شود و در آسیا هم از گروهش صعود کند. او در مورد بازی امروز مقابل الجزیره امارات، شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

  • از بازی امروز مقابل الجزیره شروع کنیم. فکر می‌کنی استقلال در این بازی 3 امتیاز را بگیرد؟

کار ما در آسیا آسان نیست ولی 2بازی بیرون از خانه داریم و معمولا در خارج از خانه خوب امتیاز می‌گیریم. ما در بازی رفت که در تهران برگزار شد بازی خوبی انجام دادیم ولی فرصت‌های گلزنی‌مان هدر رفت. در طرف مقابل الجزیره روی 2اتفاق به گل رسید. اگر ما مثل بازی رفت باشیم می‌توانیم 3امتیاز را بگیریم ولی در کارهای دفاعی باید باهوش باشیم.

  • می‌دانی که در مرحله بعد احتمال رویارویی استقلال و سپاهان وجود دارد؟

بله، می‌دانم اما ما برای اول‌شدن می‌جنگیم. دوست ندارم در مرحله بعد با سپاهان روبه‌رو شویم تا یکی از سهمیه‌های ایران حذف شود. امیدوارم استقلال، سپاهان و پرسپولیس تا مراحل پایانی جلو بروند. موفقیت تیم‌های ایرانی در آسیا به سود فوتبال ماست.

  • استقلال در دور رفت 4 امتیاز گرفت و نمایش نه‌چندان خوب این تیم باعث شده که برخی در مورد صعود شما شک و تردید داشته باشند. در این خصوص حرف می‌زنی؟

ما خیلی هم بد نتیجه نگرفتیم و بدشانسی آوردیم. هنوز هم چیزی تمام نشده و 3 بازی دیگر در پیش داریم. من مطمئن هستم که از این گروه صعود خواهیم کرد و از این بابت اصلا نگرانی ندارم.

  • در لیگ برتر به یک امتیازی صدر جدول رسیدید. فکر می‌کنی قهرمان شوید؟

همه چیز اول دست خداست و بعد دست خودمان. فکر می‌کنم روزهای خوبی در انتظار ماست. ما به‌خودمان قول دادیم 6 بازی پایانی لیگ را ببریم. حالا 2 بازی را پشت‌سر گذاشتیم، آن‌هم با تعداد گل‌های خوب. 4 فینال دیگر باقی است. 4 فینال آینده را هم می‌بریم تا قهرمان شویم. مطمئن هستم سپاهان باز هم امتیاز ازدست می‌دهد. ما منتظر لغزش دوباره آنها هستیم.

  • خیلی با اطمینان از قهرمانی حرف می‌زنی؟

چون به تیم خودمان اعتقاد دارم و در حال حاضر وضعیت خوبی داریم.

  • چه تیمی بیشتر شایسته عنوان قهرمانی است؟

من می‌گویم استقلال چون امسال خیلی بدشانسی آوردیم. واقعا اگر سپاهان به اندازه ما مصدوم داشت آیا الان در صدر جدول قرار می‌گرفت؟خدا را شکر می‌کنیم که جباری و آندو برگشته‌اند و حالا شرایط خوبی داریم. ما امسال سختی‌های زیادی کشیدیم ولی هیچ‌وقت از بین مدعیان جدا نشدیم و معتقدم لیاقت قهرمانی را داریم.

  • هفته گذشته شبکه تلویزیونی ابوظبی از تو تعریف کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

بعد از آن مصدومیت خیلی تلاش کردم زودتر به اوج برگردم. الان هم هنوز به شرایط دلخواه نرسیده‌ام اما خوشحالم که از بازی‌های من تعریف می‌کنند. من هدف‌های بزرگی در سر دارم اما عجله نمی‌کنم، یکی از آن هدف‌ها بازی در جام جهانی است که متأسفانه در دوره قبل قسمت نشد.

  • راستی فصل بعد هم در استقلال می‌مانی؟

هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام و باشگاه هم با هیچ‌کدام از بازیکنان فعلی مذاکره نکرده است. بعد از پایان لیگ همه‌چیز مشخص خواهد شد. البته من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و همیشه گفته‌ام که از بازی‌کردن در این تیم لذت می‌برم.

کد خبر 166704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز