همشهری آنلاین: پاروزن المپیکی ایران در رشته روئینگ با تایید خبر انصراف از المپیک لندن از انصراف دیگر قایقرانان المپیکی خبر داد.

شادی قایقرانی

محسن شادی قایقران المپیکی رویینگ ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید خبر انصراف از المپیک اظهار کرد: جدا از این که من از المپیک انصراف دادم، دیگر پاروزنان المپیک نیز با این شرایط در لندن حضور نخواهند داشت. بدون هیچ دلیلی رئیس فدراسیون قایقرانی را که برای این رشته همانند پدر بود را برکنار می‌کنند. احمد دنیا مالی تنها کسی بود که باعث رشد و پیشرفت قایقرانی شد و حالا در آستانه المپیک و زمانی که وقت نتیجه‌‌گیری ما رسیده آن را برکنار می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

 نایب قهرمان روئینگ آسیا در پاسخ به این سوال که آیا شائبه تغییر رئیس فدراسیون‌ها با در پیش بودن انتخابات کمیته ملی المپیک صحیح است یا خیر؟ گفت: من دلیل این اقدامات را نمی‌دانم. آن‌ها هر کاری که می‌‌خواهند انجام دهند، اما بدانند که ورزشکاران المپیکی قایقرانی در المپیک شرکت نخواهند کرد. تا زمانی که احمد دنیا مالی به فدراسیون باز نگردد، وضعیت همین است و هیچ تغییری نخواهد کرد.

 وی ادامه داد: در آستانه شروع المپیک تمامی رسانه‌ها از شارژ روحی وزارتخانه صحبت می‌کردند،‌ اما حالا این اتفاق افتاده است. اگر این شارژ روحی بود،‌ ما آن را نمی‌خواهیم. باید احمد دنیا مالی به فدراسیون قایقرانی باز گردد.

کد خبر 171583
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز