همشهری‌آنلاین: رقابت اعضای کاروان ورزش ایران در سی‎امین دوره بازی‎های المپیک از روز جمعه ششم مرداد و با برگزاری دیدارهای تعیین رنکینگ کمانداران آغاز می‎شود.

olympic

به گزارش مهر، در میان المپین‎های اعزامی ایران به محل برگزاری سی‌امین دوره بازی‎های المپیک لندن، کمانداران اولین ورزشکارانی هستند که رقابت‏های خود در این بازی‎ها را آغاز می‎کنند.

میلاد وزیری و زهرا دهقان نمایندگان تیروکمان ایران در بازی‎های المپیک لندن هستند. این دو کماندار روز جمعه و پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه (ساعت 23 به وقت ایران) رقابت‎های خود برای تعیین رنکینگ را آغاز می‎کنند. براین اساس میلاد وزیری ساعت 12:30 رقابت‎های خود را آغاز می‏‌کند و رقابت زهرا دهقان نیز به فاصله چهار ساعت بعد از وی آغاز می‎شود.

رقابت‌های تیروکمان بازی‌های المپیک لندن در ورزشگاه lord's cricket ground برگزار می‌شود. رقابت‌های این رشته به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

سی‎امین دوره بازی‎های المپیک تابستانی در حالی از جمعه شب با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی گشایش پیدا می‌کند که از روز چهارشنبه مسابقات فوتبال زنان این بازی‎ها با حضور 12 تیم آغاز شد. از امروز پنجشنبه نیز تیم‎های فوتبال شرکت کننده در بخش مردان رقابت‎های خود را آغاز می‎کنند.

کد خبر 178894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز