شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس لندن تعدادی از افرادی را که در اطراف دهکده المپیک در حال دوچرخه‌سواری بودند، بازداشت کرد.

پلیس

بازداشت دوچرخه‌سواران در شب افتتاحیه المپیک لندن

به گزارش ایسنا، اعضای یک گروه دوچرخه‌سواری در شب افتتاحیه المپیک به صورت گروهی در حال حرکت در خیابان‌های اطراف دهکده بازی‌ها بودند که از سوی پلیس لندن بازداشت شدند.

"کری آنه مندوزا" یکی از افراد حاضر در این گروه دوچرخه‌سواری به بی بی سی گفت: در حال رکاب زدن در خیابان" Bow" در استراتفورد بودیم که پلیس ما را محاصره و از حرکت‌مان جلوگیری کرد. آنها هیچ توضیحی درباره دلیل این کارشان ارائه ندادند.

"ژول بنجامین" یکی دیگر از افراد این گروه گفت: قرار بود حدود 400 تا 500 دوچرخه‌سوار در بخش جنوبی پل واترلو با یکدیگر ملاقات کنند. معمولا در چنین برنامه‌هایی پلیس حضور کم رنگی دارد، ولی امروز تعداد بسیار زیادی از نیروهای پلیس حاضر بودند و تاکنون این تعداد پلیس را ندیده بودم.

وی با بیان این که پلیس از بلندگو به آنها اعلام کرده که محدودیت‌هایی برای دوچرخه‌سواری وضع شده است، ادامه داد: آنها می‌خواستند اجازه ندهند که به سمت شمال رودخانه برویم. پلیس جاده را بسته و همه راه‌های منتهی به شمال را مسدود کرده بود.

یک سخنگوی پلیس اسکاتلند‌یارد لندن با تایید این خبر گفت: تعدادی به دلیل نقض قوانینی که دوچرخه‌سواری را محدود می‌کرد، بازداشت شدند.

بازداشت سه مامور امنیتی پیش از افتتاح المپیک

سه مامور امنیتی المپیک ساعاتی پیش از آغاز مراسم افتتاحیه این بازی‌ها در لندن بازداشت شدند.

این سه مامور امنیتی که وظیفه حفظ امنیت ورزشگاه "سنت جیمز پارک" نیوکاسل را برعهده داشتند، از مهاجران غیرقانونی بوده و مجوز اقامت در انگلیس را نداشتند.

آنها از جمله 500 مامور امنیتی بودند که پس از اخراج شرکت G4S از ورزشگاه سنت جیمز پارک به کار گرفته شده بودند. این

ورزشگاه میزبان تعدادی از رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک است.

اخراج مربی قایقرانی کره جنوبی از المپیک به خاطر مصرف نوشیدنی‌های الکلی

پلیس بریتانیا "لی جائه چول" مربی قایقرانی بادبانی تیم ملی المپیک کره جنوبی را به خاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر کرد که این اقدام باعث شد تا کمیته ملی المپیک کره جنوبی او را از این رقابت‌ها کنار بگذارد.

فدراسیون قایقرانی کره جنوبی در بیانیه‌ای از این اقدام چول رسما عذرخواهی کرد.

این مربی کره‌ای بعد از مراسمی که در شهر ساحلی ویماوث، محل برگزاری رقابت‌های قایقرانی برگزار شد، پس از مصرف مشروبات الکلی پشت اتومبیل خود نشست.

وی علاوه بر کنار گذاشته شدن از این رقابت‌ها 250 پوند هم جریمه شد.

مرگ داور ترکیه‌ای بوکس در المپیک لندن

داور بوکس ترکیه ای به خاطر سکته قلبی پیش از شروع بازی‌های المپیک جان سپرد.

"غریب اوز کویومکو"، داور ترکیه‌ای بوکس که برای قضاوت به بازی‌های المپیک 2012 دعوت شده بود، پیش از آغاز این رقابت‌ها در هتلی در لندن جان سپرد.

بنا بر گزارش‌ها این داور 73 ساله ترک به خاطر سکته قلبی جان باخته است. قرار است جسد وی کالبدشکافی شود.

 

کد خبر 179030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز