همشهری‌آنلاین: همشهری‌آنلاین: کمیته اقشار جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضوری پرشور در انتخابات مجلس اعلام کرد: همه با هم در روز 12 اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شده و با تکیه بر ویژگی‌های ولایت مداری، مدیریت، کارآمدی، تعهد، عقلانیت، تخصص، درایت، شجاعت، صداقت، عمل گرایی و ...، حمایت خود را از کاندیداهای دارای ویژگی حرکت در مسیر عدالت و پیشرفت ایران اسلامی اعلام می‌کنیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

آحاد ملت همیشه در صحنه ی ایران بزرگ اسلامی؛

اکنون که در ادامه همت حضرت امام خمینی (ره)، آغازگر بیداری اسلامی در جهان و با استمداد از بصیرت رهبر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت‌های جهان اسلام چشمان خفته را باز کرده‌اند، سیمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و منادی عدالت و آزادی، جهان و جهانیان را به خود خیره کرده است.

امروز صدای پیر فرزانه انقلاب (ره) که فرمودند: "میزان، رای ملت است "، بار دیگر طنین انداز شده و مجالی دوباره برای نمایش نماد مشارکت و آگاهی ملت بصیر ایران در عرصه انتخابی دیگر به جهانیان فراهم آمده است.

از همین رو با شروع دهه چهارم انقلاب که از سوی رهبر انقلاب (مد ظله العالی) "دهه پیشرفت و عدالت " نامگذاری شده است، ملت غیور ایران اسلامی با اتکا به این بیان امام انقلابشان که فرمودند: "مسئله انتخابات یک امتحان الهی است"، قدم در راه امتحانی دیگر گذارده‌اند که قرین "دهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی" است.

از سویی حضور همه جانبه، آگاهانه و با بصیرت اقشار مختلف مردم بیدار و هشیار ایران اسلامی در روز 12 اسفند، روز انتخاب مجلس و نمایندگان اصلح در مسیر پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به فرموده حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مشت محکمی بر دهان دشمنان و مایه نا امیدی آنها از دست اندازی به سرزمین مقدس ایران اسلامی است.

از این رو ما اقشار مختلف ایران بزرگ اسلامی ، علی الخصوص نسل سوم بصیر انقلاب با همدلی و صداقت اعلام می‌داریم که با توجه به تاکیدات موکد مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی)، ادای دین به آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، شرایط حساس کشورمان ایران با توجه به تحولات منطقه و اعتقاد به اصل حضور گسترده مردم که ضامن تحقق پیشرفت و عدالت است و در ادامه شیرینی حضور پرشور و شعور ملت متعهد ایران در روز 22 بهمن ماه، همه با هم در روز 12 اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شده و با تکیه بر ویژگی‌های ولایت مداری، مدیریت، کارآمدی، تعهد، عقلانیت، تخصص، درایت، شجاعت، صداقت، عمل گرایی و ...، حمایت خود را از کاندیداهای دارای ویژگی حرکت در مسیر عدالت و پیشرفت ایران اسلامی اعلام می‌کنیم.

باشد که با فشردن مجدد دست‌های هم، نمادی دیگر از تبلور عظمت ملی و شعور سیاسی ملت جوان و فرهیخته ایران را به جهان و جهانیان عرضه نماییم.


من الله التوفیق
کمیته اقشار جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

کد خبر 162227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز