همشهری آنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،موزه عروسک‌های اقوام ایرانی و ملل جهان در آینده‌ای نزدیک در تهران راه‌اندازی می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهدی باقری مدیر روابط عمومی کانون که در سمینار آموزشی کارشناسان این حوزه در تهران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: تاکنون بیش از 120 عروسک بومی و محلی ایران همچنین 20 عروسک‌ از 6 کشور جهان مانند لهستان، سوئد، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، استرالیا و ترکیه از طریق سفارت‌خانه‌های این کشورها در تهران در اختیار کانون برای ایجاد موزه قرار گرفته است.

وی از کارشناسان روابط عمومی کانون خواست تا با وسعت بخشیدن به پژوهش‌های خود عروسک‌های بیشتری را شناسایی و در اختیار موزه کانون قرار دهند.

باقری در این سمینار که از روز دوم تیر به مدت چهار روز در تهران آغاز شده است در عین حال توجه بیشتر به توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمان، ایجاد و کیفیت بخشیدن به سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌های کانون را از جمله سیاست‌هایی دانست که به صورت جدی در روابط عمومی کانون مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین استفاده بیشتر از توان فرهنگی و هنری مربیان کانون در سراسر کشور را در بالا بردن کیفیت فعالیت‌های روابط عمومی بسیار مؤثر دانست.

  مدیر روابط عمومی کانون هوشمندی، نوآوری و خلاقیت‌، دانش و آشنایی با سیاست‌های کلان و برنامه‌ها و تولیدات کانون را از جمله ویژگی‌های مورد نیاز برای یک کارشناس موفق در روابط عمومی کانون برشمرد.

 در سمینار آموزشی روابط عمومی کانون بیش از 30 کارشناس استانی و ستادی کانون از سراسر کشور طی چهار روز با اصول و نظریه‌های روابط عمومی و موضوع‌هایی مانند اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها آشنا می‌شوند.

کد خبر 25003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز