همشهری آنلاین: پنجمین جشنواره نیایش کودکان ایرانی آبان امسال در کرمانشاه برگزار می شود تا کودکان و نوجوانان ایرانی در قالب نقش، رنگ و کلمات با خالق هستی به گفت‌وگو بنشینند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره فرهنگی، ادبی و اینترنتی در فراخوان پنجمین دوره برگزاری خود از کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله ایرانی دعوت کرده است تا با نگارش شعر، داستان، نثر ادبی و خاطره، کشیدن نقاشی و نقاشی خط و ارسال آثار خوش‌نویسی و عکس در این مسابقه سراسری شرکت کنند.

جشنواره نیایش را کانون استان کرمانشاه برگزار می‌کند و در مسابقه وبلا‌گ‌نویسی آن علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان نیز می‌توانند شرکت کنند.

بر اساس این گزارش دبیرخانه جشنواره با ایجاد یک وبلاگ مرکزی به نشانی www.niayesh5.blogfa.com فراخوان‌های این رقابت را در بخش‌های ادبی، هنری و وبلا‌گ‌نویسی در اختیار علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه قرار داده است.

هدف از برگزاری این مسابقه گردآوری نورانی‌ترین کلمات، نقش‌ها و طرح‌ها از زبان و قلم کودکان و نوجوانان در ستایش خداوند جهان‌آفرین عنوان شده است تا هر کسی بتواند با زبان دل خود به نیایش پروردگار هستی بپردازد.

این مسابقه در بخش عکس، نیایش و مکان‌های نیایشی و در بخش خوش‌نویسی اشعار،‌ جملات و دعاها را موضوع مسابقه خود قرار داده است تا بچه‌های ایرانی و مربیان کانون تا 15 شهریور امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کرمانشاه، شهرک کارمندان، جنب سینما فرهنگ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

 پنجمین جشنواره نیایش آبان امسال در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 26122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز