همشهری آنلاین: از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 14 شهرداری تهران جُنگ آموزشی ترافیک به منظور گسترش و ارتقای سطح دانش عمومی محلات در ورزشگاه شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، در این جنگ که همزمان با انجام فعالیت های عمرانی و ترافیکی در راستای کاهش مشکلات شهری و نیز بهسازی معابر عمومی در طرح جهادی 137 برگزار شد،غرفه های آموزش همگانی و اطلاع رسانی فرهنگ ترافیک در فضای باز ورزشگاه سعیدی برقرار و با استقبال شهروندان و ساکنین محله مواجه شد.

در این غرفه ها با ارائه و معرفی وسایل و ابزار راهنمایی و رانندگی همچون، چراغهای راهنمایی، تابلوهای ایمنی، دوربینهای ترافیکی، تراکت و بروشورهای اطلاع رسانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوایز، گامی به سوی نهادینه کردن فرهنگ صحیح و آموزش دانش ترافیک به کودکان برداشته که به موازات اجرای نمایش زنده و شاد اقدام شد.

براساس این گزارش، سلسله برنامه های آموزشی در ابعاد متنوع فرهنگ شهری در راستای نگرش محله محوری، در «پاتوغ های محلات» جزء فعالیتهای اوقات فراغت بوده که در هر یک از محلات 25 گانه به اجرا درخواهد آمد.

طرح جهادی 137 در گام دوم، محور فعالیتهای خویش را به سوی فرهنگ سازی و نهادینه کردن امور شهری متمرکز نموده که با مشارکت شورایاری‌های محلات این امر اجرا خواهد شد.

کد خبر 25005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز