همشهری آنلاین: نهمین جشنواره بین المللی فیلم های« کوتاه، کوتاه و آسیایی توکیو» فیلم پویانمایی ماه بود و روباه را در بخش مسابقه خود به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره طی روزهای 4 لغایت 10 تیرماه در ژاپن برگزار شد و فیلم ایرانی شرکت داده شده در آن با فیلم‌هایی از کشورهای کره جنوبی،فرانسه،آلمان،آمریکا،مکزیک و سوئد به رقابت پرداخت،

جشنواره فیلم های کوتاه توکیو در حالی روز 10 تیر به کار خود پایان داد که فیلم پویانمایی رایانه‌ای ماه بود و روباه سفر خود را از روز 23 تیرماه همراه با دیگر فیلمهای این جشنواره به شهرهای مختلف ژاپن آغاز   می کند.

مردم سرزمین آفتاب تابان طی روزهای 23 تیر لغایت 14 مرداد در پنج شهر ژاپن به نامهای «تاشاچی،ناسو»،«هیروشیا»،«اوکیناوا،ناها»،«ایچی،ناگویا» و«اوزاکا» به تماشای فیلم موفق ایرانی و فیلمهای جشنواره توکیو خواهند نشست.

پویانمایی رایانه‌ای ماه بود و روباه طی سالهای اخیر موفقیت های زیادی را در جشنواره های مختلف بین المللی کسب کرده است که از آن جمله میتوان به کسب جایزه طلایی جشنواره قاهره ، جایزه ویژه هیات داروران جشنواره سوس تونس و دومین جایزه افتخاری جشنواره اوبرن استرالیا اشاره کرد.

کد خبر 25622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز