چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نخستین بار 10 کتابخانه برتر خود را در آیینی به مناسبت روز بزرگداشت معلم معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، در حال حاضر کودکان و نوجوانان ایرانی در سراسر کشور از امکانات 600 مرکز فرهنگی‌، هنری ثابت کانون بهره‌مند می‌شوند و معرفی موفق‌ترین مراکز کانون با هدف شناسایی مراکز پویا و پرتلاش و قدردانی از زحمات مجموعه نیروهای آن مراکز صورت گرفت.

در آیین معرفی مراکز و مربیان موفق کانون از میان 26 مرکز راه یافته به مرحله نهایی مراکز فرهنگی، خلخال از استان اردبیل، شماره هشت اصفهان، 37 تهران، بشرویه خراسان، شماره یک اهواز، زرین‌آباد زنجان، رفسنجان کرمان، صحنه کرمانشاه، شماره یک خمین در استان مرکزی و شماره یک ملایر در استان همدان به عنوان موفق‌ترین مراکز کانون کشور در سال 1385 معرفی شدند.

همچنین با اهدای جوایزی از 55 مربی مسؤول، مربی فرهنگی، مربی هنری، مربی ادبی و مربی سیار روستایی و پستی و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون قدردانی شد.

این آیین در پایان سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون برگزار شد که امسال با موضوع "قدس قلب طلایی جهان اسلام"‌، کودکان و نوجوانان را با مبارزه مردم فلسطین بر علیه رژیم غاصب اسرائیل آشنا ساخت.

در مراسم پایانی سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون محسن چینی‌فروشان مدیرعامل کانون در سخنانی پیدا کردن زبان مناسب برای بیان مفاهیم انتزاعی به کودکان را وظیفه اصلی جشنواره‌هایی مانند یک هفته با کانون برشمرد.

وی گفت: کانون سال گذشته جشنواره خلیج فارس را برگزار کرد که سمبل اتحاد ملی ایرانیان بود و امسال هم جشنواره قدس به نمادی برای انسجام اسلامی تبدیل شد.

چینی‌فروشان افزود مربیان باید بچه‌ها را با دادن اطلاعات و بالا بردن دانش آنها برای آینده تربیت کنند.

سیزدهمین جشنواره یک هفته با کانون 11 اردیبهشت در تهران پایان یافت.

اسامی برگزیدگان را اینجا ببینید.

کد خبر 21044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز