همشهری آنلاین: کتابخانه‌های مجازی فضایی مشابه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای بچه‌های ایرانی در سراسر جهان فراهم می کند.

محسن چینی فروشان مدیر عامل کانون با بیان این خبر افزود: طرح ایجاد کتابخانه های مجازی از تازه‌ترین طرح های پیشنهادی کانون به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است که در صورت تامین بودجه، بسیاری از فعالیتها و تولیدات کانون از طریق اینترنت در اختیار کودکان فارسی زبان در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

 بر اساس این گزارش،مدیر عامل کانون که در آیین پایان دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون  سراسر کشور در تهران سخن می گفت در عین حال بر تلاش کانون برای بهره گیری از امکانات و فن آوری های نوین ارتباطی در فعالیتها و اطلاع رسانی و توسعه سایتها و وبلاگهای آن تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه سازمان و کاهش اندک آن در سال جاری، نقش روابط عمومی ها در گذر از این شرایط را نقشی اساسی برشمرد و تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری های روابط عمومی می تواند همچنان جایگاه و هویت کانون را نزد افکار عمومی حفظ و آن را استحکام بخشد.

چینی فروشان صداقت در انتقال اخبار کانون به رسانه های جمعی را امری بسیار ضروری دانست و گفت: کانون را نباید بزرگتر از آن چیزی که هست به مردم معرفی کنیم و در مقابل نیز باید تلاش کنیم مردم از تولیدات و فعالیتهایی که برای فرزندان آنها  در نظر گرفته شده است، خبر دار شوند و در اطلاع رسانی کوتاهی نکنیم.

گردهم‌آیی چهار روزه آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور در تهران عصر روز پنجم تیرماه پایان یافت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دارا بودن بیش از 720 مرکز فرهنگی در سراسر کشور نزدیک به 30 نوع فعالیت هنری و ادبی را به بچه های ایرانی ارایه می کند.

کد خبر 25398

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز